תהליך ההזמנה בנופש אונליין 
אתר האינטרנט של נופש אונליין הינו אתר חדשני ומתקדם המספק לכם את חווית החופשה החל משלב ההזמנה. ביצוע ההזמנה באתר הינו ידידותי, קל  ובטוח, 
באם נתקלתם בתקלה או בשאלה, 
צוות נופש און ליין ישמח לעזור לכם בביצוע ההזמנה.

ביצוע הזמנה באופן עצמאי באתר האינטרנט: 

בהזמנה אינטרנטית אתם חוסכים את דמי הטיפול של הזמנה טלפונית 
1. במנוע החיפוש יש לבחור את היעד לחופשה, תאריכים ומס. הנוסעים.
2. המערכת מאתרת כעת את העסקאות המתאימות ביותר בהתאם לחתך החיפוש המבוקש,    התוצאות יוצגו בגלילה לפי מיון של מחיר מזול ליקר יותר.
3.
 שימו לב, בצד השמאלי של הדף קיימת מערכת סינון לקבלת תוצאות מתאימות יותר לצרכיכם.  

 4. יש לבחור את החבילה ו/או המוצר בו הנכם מעוניינים ולבחור את סוג החדר המבוקש  (חדר זוגי, יחיד, כולל ילדים כדומה), בלחיצה על המשך יפתח לפניכם טופס ההזמנה המכיל את פרטי העסקה המוזמנת. 
5. יש להקליד את שמות הנוסעים – אנא הקפידו למלא את שמות הנוסעים כפי שהמופיעים בדרכון כולל תאריכי לידה. - שינוי שמות הנוסעים לאחר ביצוע ההזמנה כרוך בתשלום
6. סכום לתשלום – סכום העסקה הכולל יוצג בסיכום ההזמנה במט"ח ובשערוך לשקלים. לתשומת לבכם, הסכום המוצג לשקלים הינו לצורך שערוך בלבד ויקבע סופית בהתאם לשער המט"ח ביום קבלת האישור הסופי להזמנה.  
7. הזנת אמצעי תשלום – כרטיס אשראי - יש למלא את כל הנתונים הנדרשים לביצוע  התשלום -  אל תדאגו, האתר שלנו בעל רמת האבטחה מהמחמירות ביותר, ולמעשה, כרטיס האשראי שאתה מזין כעת מגיע לחברת האשראי שלך בלבד, ומהם אנו מקבלים אונליין מספר טוקן (קוד הצפנה) לביצוע העסקה הזו בלבד.  
8. לחץ לאישור וביצוע ההזמנה. 
9. 
הזמנתך נקלטת במערכת במיידית, ומתממשקת מול ספקים השונים אונליין (בזמן אמת) - סיכום הזמנה ומצב הזמנתך יישלח אליך למייל.  
 
ביצוע הזמנה מול סוכן נסיעות:     
הזמנה מול סוכן נסיעות כרוכה בעמלה של דמי טיפול בסך 10 דולר/יורו לנוסע. 
 
1. תוכל לפנות למוקד ההזמנות במייל / בדף צור קשר / או להתקשר ישירות למוקד בטלפון: 072-2220002. 
2. סוכן "נופש און ליין" יצור עמך קשר בשעות הפעילות לצורך ביצוע ההזמנה.  
3. פרטי ההזמנה ותנאי ההזמנה ישלחו אליך למייל / לפקס עי הסוכן, 
יש לקרוא היטב את כל התנאים והגבלים להזמנה, ולאשר לסוכן את ביצוע ההזמנה במייל חוזר. הזמנתך תועבר לטפול רק לאחר קבלת האישור על ידך. 
 
4. ההזמנה תבוצע על-ידי מחלקת האופרציה מול הספקים השונים. 
 
 
קבלת אישור סופי להזמנה / קבלת כרטיסים ושוברים 
 
1. הזמנתך הינה במצב "בקשה" עד לאישורה הסופי ע"י ספקי השירותים השונים, צפי קבלת אישורים עד 3 ימי עסקים, כפי שנהוג בענף התיירות.  במידה והמלון לא יאושר – יוצע לכם מלון חלופי , החלופה יכולה להיות במחיר שונה (גבוה/נמוך) מהזמנה,  כמו כן, תיהיו ראשים לבטל את ההזמנה ללא דמי ביטול
2. עם קבלת האישורים הנדרשים מהספקים, תעודכן במיידית במייל ובמסרון לנייד. 
3. ההזמנה תועבר לחיוב לפי שער המחאות מכירה שנקבע ליום האישור
4. מחלקת אופרציה תדאג להכנת כרטיסי הטיסה, שוברי בתי המלון והשירותים הנוספים אותם רכשתם ותשלח אותם אליכם למייל. / שימו לב, כרטיסים ושוברים נשלחים ללקוח כ-3 ימים לפני מועד היציאה. 
 
בכל שאלה לאחר ביצוע ההזמנה ניתן לפנות לשירות לקוחות
בטלפון: 072-2220002 שלוחה 3