נופש בברצלונה

הצג רשימת יעדים לבחירה
* ניתן להזמין חדרים נוספים ו/או להוסיף תינוקות להזמנה לאחר חיפוש ובחירת המלון המבוקש.
הצג רשימת יעדים לבחירה
* בחירת הרכב נוסעים בחבילת טוס וסע זמינה לאחר החיפוש.
הצג רשימת יעדים לבחירה

הזמנת דילים שווים לברצלונה

 
מחפשים דילים שווים לברצלונה במחירים זולים, עם טיסות ישירות ובתי מלון מומלצים במיקום מרכזי? כדאי שתכירו את הדילים לברצלונה המוצעים באתר המתקדם של חברת נופש אונליין.  הדילים כוללים טיסות מוזלות בדקה התשעים וקופונים משתלמים במיוחד לחבילות נופש מלאות של טיסה ומלון.
 

קופונים משתלמים במיוחד לברצלונה

 
באתר שלנו תיהנו ממבחר קופונים משתלמים ליעדים שונים ברחבי העולם, לרבות ברצלונה. הקופונים יעניקו לכם את הדילים החמים ביותר לברצלונה עם מבחר איכותי של מלונות באישור מיידי ובמחירים מיוחדים. כך לדוגמא, דיל משתלם לברצלונה כולל קופון עם טיסה ישירה ב-AIR EUROPAושלושה לילות עם ארוחת בוקר במלון SUIZO HOTEL. מדובר במלון שלושה כוכבים השוכן במרכז העיר בתוך הרובע הגותי הישן, במרחק של כרבע שעה מחוף הים ובסמוך לתחנת מטרו, קתדרלת ברצלונה ומוזיאון פיקאסו. במלון עצמו תיהנו ממגוון שירותים לרבות ארוחת בוקר במזנון חופשי, בר, שירותי אינטרנט, מכבסה וניקוי יבש.
 

הזמנת דיל און ליין מהירה ובטוחה

 
לנוחות לקוחותינו, אנו מספקים הזמנת דילים לברצלונה און ליין מהירה ובטוחה ישירות דרך האתר המתקדם והחדשני שלנו. זהו אתר בעל רמת בטיחות מחמירה ביותר. תהליך הזמנת הדיל לברצלונה מתחיל בבחירת עסקת נופש המתאימה לכם ביותר מתוך מגוון אפשרויות רלוונטיות. בחבילת הנופש המבוקשת יש לסמן את סוג החדר שאתם רוצים, למשל חדר יחיד , זוגי או חדר עם ילדים. כעת עליכם ללחוץ על כפתור המשך שיעביר אתכם לטופס הזמנה הכולל את כל פרטיה של העסקה. בטופס ההרשמה עליכם לרשום את שמות הנוסעים בלועזית ותאריכי לידה במדויק כפי שהם רשומים בדרכון שלכם. כעת יופיע בפניכם הסכום הכולל של החבילה המבוקשת המוצג בשקלים בהתאם לערכי המט"ח הנוכחיים. עכשיו יש למלא את פרטי כרטיס האשראי שמועברים ישירות רק לחברת האשראי המאשרת לנו ביצוע עסקה חד פעמית.
 
מרגע אישור ההזמנה נתוניה מועברים און ליין באופן מיידי אל ספקי התיירות השונים. לאחר מכן יישלח לכם במייל וסמס לנייד עם סיכום ההזמנה ועדכון מצבה. מאידך, אם אתם נדרשים לסיוע מקצועי ומעדיפים לבצע הזמנות בטלפון תוכלו ליצור קשר עם סוכן נסיעות של חברתנו שיבצע עבורכם את ההזמנה. יש לציין כי שירות זה כרוך בתוספת תשלום.
 
הזמנת דילים שווים לברצלונה
 
הזמנת דילים חמים לברצלונה מוצעת און ליין באתר המאובטח של חברתנו. כמו כן לביצוע הזמנות, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בבחירת דילים, צרו קשר עם מרכז ההזמנות של נופש אונליין בטלפון 072-2220002.