ברצלונה – נופש ללא התלבטות

ברצלונה – נופש ללא התלבטות

הצג רשימת יעדים לבחירה
* ניתן להזמין חדרים נוספים ו/או להוסיף תינוקות להזמנה לאחר חיפוש ובחירת המלון המבוקש.

ברצלונה – נופש ללא התלבטות

הצג רשימת יעדים לבחירה
* בחירת הרכב נוסעים בחבילת טוס וסע זמינה לאחר החיפוש.

ברצלונה – נופש ללא התלבטות

הצג רשימת יעדים לבחירה

מבחר איכותי של חבילות נופש זולות לברצלונה

רוצים לטוס לחופשה בברצלונה במחיר משתלם? עם חברת נופש אונליין תיהנו ממגוון חבילות נופש זולות לברצלונה המוצעות לצד שלל יעדים נוספים באירופה, מאיי יוון ועד לונדון. חבילות נופש לברצלונה בזול כוללות גם טיסות ישירות ולינה בבתי מלון איכותיים, מרכזיים ומומלצים. ממגוון זה כל אחד יכול לאתר את החבילה המתאימה לו מבחינת אופייה, תכניה, רמתה ואורכה. כמו כן, את בחירת החבילה והזמנתה תוכלו לערוך און ליין בנוחות ובבטחה דרך אתר החברה המתקדם, הנגיש והידידותי למשתמש, או בעזרת מרכז הזמנות טלפוני שלנו.

כל שנדרש לחופשה תחת קורת גג אחת

מלבד הזמנת טיסות ובית מלון, עימנו תוכלו בכתובת אחת לבצע את כל השירותים והפעולות הנחוצות עבור החופשה הבאה שלכם בברצלונה. הפעולות והשירותים כוללים בין היתר שירותי מט"ח, ביטוחים, השכרת רכב וטיולים מאורגנים. כך למעשה תחסכו ריצות והתרוצצויות מיותרות ותרכזו את כל הקשור לחופשה שלכם בכתובת אחת, אמינה ואחראית, הזמינה בכל עת.
  

חבילות הנופש הטובות ביותר בברצלונה

 היכולת שלנו לספק מבחר איכותי של חבילות נופש לברצלונה זולות נשענת על שיתופי פעולה מקצועיים מול חברות תעופה וספקי תיירות מובלים. כך למשל, תוכלו לטוס ישירות לברצלונה עם חברת התעופה הספרדית וולינג איירליינס. כמו כן, תוכלו לשהות במלוןRIALTO  השוכן ליד שדרת לאס רמבלס בקרבת קתדרלת ברצלונה ושוק בוקריה, ואשר לא רחוק ממנו ממוקמת תחנת רכבת תחתית. מלון נוסף המוצע בחבילות הנופש שלנו הוא AUTOHOGARהשוכן מול תחנת המטרו בשדרת פאראלל בקרבת הרובע הגוטי, שדרת לאס רמבלס וגבעת מונז'ואיק. וזאת רק ההתחלה: באתר שלנו תוכלו להתרשם מעוד מגוון חבילות נופש זולות לברצלונה עם שלל בתי מלון איכותיים, וזאת לצד שירותי תיירות נוספים המסופקים על ידנו.
 

הזמנת חבילת נופש און ליין

 
לנוחיותכם, אתר האינטרנט שלנו כולל מערכת הזמנות מתקדמת ומאובטחת, המספקת מידע מפורט, עדכני ואמין. המערכת מאפשרת לכם לבצע בקלות ובבטחה הזמנות של חבילת נופש לברצלונה מכל מקום ובכל מועד המתאים לכם. כמו כן, לביצוע הזמנות, קבלת פרטים נוספים וייעוץ בבחירת חבילת נופש, עומד לרשותכם הצוות המקצועי שלנו בעל ידע וניסיון רב בענף התיירות. הצוות ישמח לסייע לכם בבחירת החבילה המתאימה ביותר לנופש הבא שלכם בברצלונה.
 

הזמנת חבילת נופש זולה בברצלונה

 
הזמנת חבילת נופש בברצלונה בזול מוצעת בבטחה ובקלות ישירות דרך האתר המתקדם שלנו. כמו כן, לביצוע הזמנות, לקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בבחירת חבילה צרו קשר עם מרכז ההזמנות של נופש אונליין בטלפון 072-2220002.