נופש בבורגס

נופש בבורגס

הצג רשימת יעדים לבחירה
* ניתן להזמין חדרים נוספים ו/או להוסיף תינוקות להזמנה לאחר חיפוש ובחירת המלון המבוקש.

נופש בבורגס

הצג רשימת יעדים לבחירה
* בחירת הרכב נוסעים בחבילת טוס וסע זמינה לאחר החיפוש.

נופש בבורגס

הצג רשימת יעדים לבחירה

לנפוש בית מלון בבורגס עם פארק מים

עם חברת נופש אונליין תזכו לחופשות בלתי נשכחות ביעדים שונים בעולם, החל מחופשה בקפריסין ועד לחופשה באמסטרדם. חבילות הנופש כוללות גם מגוון דילים ייחודיים לכל המשפחה, לרבות הזמנת בתי מלון ביעדים מבוקשים עם פארק מים. עבור מחיר משתלם במיוחד תוכלו גם להזמין מלון מומלץ בבורגס עם פארק מים.
 

מלון עם פארק מים משלו

בשנים האחרונות בערי קיט רבות כמו בורגס, החלה להתפתח תעשיית תיירות משגשת למשפחות הכוללת בתוך המלון עצמו פארק מים. מדובר במלונות איכותיים ברמות שירות שונות, אשר מלבד שירותים רגילים כוללים בשטחם גם פארק מים עם מגלשות ובריכות לגילאים שונים. גישה תיירותית זו חוסכת לכם באופן משמעותי את ההתרוצצות בין אטרקציות שונות ברחבי העיר וסביבתה, בהעניקה לילדכם את האטרקציה המבוקשת ביותר בתוך המלון עצמו. כך למעשה, כולם זוכים למצות את המרב מהחופשה המשפחתית. הילדים זוכים מהרגע שהם מתעוררים ובלי עיכובים מיותרים להנאה בלתי פוסקת במתקני המים של המלון. מנגד, ההורים יכולים לנוח, להתרווח ולהתפנק בבריכה או בג'קוזי, באווירה רגועה עם משקה וספר טוב.
 

עיר קיט על חופי הים השחור

על ידי הזמנת בית מלון בבורגס עם פארק מים תגיעו ליעד תיירותי מבוקש בבולגריה המספק תחליף מעולה לטורקיה עם חופים יפים, שפע של מקומות בילוי ומחירים זולים. בורגס עצמה הינה עיר חוף מודרנית, הרביעית בגודלה במדינה, השוכנת בחלקה הדרום מזרחי על חופי הים השחור. במרכז העיר תיהנו ממדרחובים מטופחים, שלל בתי קפה, גלידריות, מסעדות, תיאטראות, בארים ומועדונים. בנוסף, בעיר יש מגוון אתרים ואטרקציות מעניינים:
·      חופי הים - ליד בורגס יש קו חוף יפה ומושקע עם שלל מסעדות וברים, המושך גולשי גלים. כמו כן, בקו החוף שוכן הפארק הימי המטופח והירוק עם שפע של מדשאות, פסלים, פרחים, עצים, פינות ישיבה ובתי קפה. בפארק מתקיימים כל הזמן מופעים שונים.
·      מוזיאונים - בעיר יש מגוון מוזיאונים שהבולט ביניהם הוא המוזיאון הארכיאולוגי המציג אוספים מרשימים מימי האדם הקדמון ועד לימי האימפריה הרומית. כמו כן, קיים מוזיאון הטבע המתמקד בחי, צומח ומבנה הקרקעות בסביבה, והמוזיאון האתנוגרפי המציג את התרבות והמורשת של חבל ארץ זה.
·      מבנים עתיקים - בראשם כנסיית קירילוס ומתודיוס המרשימה והמפוארת השוכנת בלב העיר וכוללת ציורי קיר מרהיבים וצבעוניים.
·      אתרים בסביבה - סביבתה של בורגס מציעה שפע של אתרים ואטרקציות נוספות, החל מאזור האגמים ועד לעיירות ציוריות כמו סוזופול ונסבר.
הזמנת מלון בפארק מים בבורגס
הזמנת בתי מלון בבורגס עם פארק מים מוצעת און ליין בקלות ובבטחה ישירות דרך האתר החדיש שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם מרכז ההזמנות של נופש אונליין בטלפון 072-2220002.