חבילות נופש

חבילות נופש

הצג רשימת יעדים לבחירה
* ניתן להזמין חדרים נוספים ו/או להוסיף תינוקות להזמנה לאחר חיפוש ובחירת המלון המבוקש.

חבילות נופש

הצג רשימת יעדים לבחירה
* בחירת הרכב נוסעים בחבילת טוס וסע זמינה לאחר החיפוש.

חבילות נופש

הצג רשימת יעדים לבחירה

מגוון דילים זולים לחול בכל ימות השנה

באתר של החברה המומלצת נופש אונליין תיהנו בכל ימות השנה מדילים זולים לחול עבור מגוון יעדים מבוקשים. הדילים כוללים טיסות זולות וחבילות נופש עם בית מלון. כל זאת און ליין בזמן אמת עם אישור מיידי לשלל יעדי נופש בחול כדוגמת אמסטרדם, פריז, לונדון, סיציליה, רודוס, ליסבון, מלטה, ברלין, רומא, ברצלונה, פראג, בוקרשט, בורגס ועוד. הדילים עצמם מוצעים בכל ימות השנה, בכל עונה ובכל מועד, לרבות חגים וחופשות כדוגמת חנוכה, סילבסטר, פסח וחופשת הקיץ.

  טיסות זולות לחו"ל
 
דיל לחול בזולהמוצע על ידנו כולל מבחר עדכני וגדול של טיסות זולות לשלל יעדים מבוקשים. עמנו תוכלו להזמין טיסות של חברות תעופה מובילות, החל מאל על ועד חברות אירופאיות שונות. את הטיסות ניתן להזמין און ליין בכל ימות השנה, לרבות טיסות של הדקה התשעים, והן כוללות טיסות שכר, סדירות, טיסות ישירות וטיסות עם עצירת בייניים.
 

חבילות נופש טוס וסע

 
אם לא מספיק לכם דילים זולים לחול עבור טיסות, ואתם חפצים בחבילת נופש מלאה, באתר שלנו תמצאו מענה שלם לצרכיכם. בכל מועד, ולמגוון עשיר ומשתנה של יעדים, אנו מפרסמים חבילות נופש אטרקטיביות וזולות הכוללות טיסה ומלון. חבילות הנופש השלמות של טוס וסע מוצעות למגוון קהלים, לרבות:
·      חבילות נופש משפחתיות - ביעדים מבוקשים בערים סואנות או באתרים שקטים. החבילות כוללות בית מלון או כפר נופש וכן אפשרות להכרת רכב.
·      חבילות נופש של מלון עם פארק מים - למשפחות המבקשות נופש פעיל שאינו דורש לצאת מהמלון מוצעות גם חבילות נופש הכוללות מלון מפנק הכולל פארק מים פרטי.
·      חבילות ספורט - לחובבי פעילות ספורטיבית אנו מציעים מגוון חבילות סקי לעונת החורף. כמו כן, חובבי הכדורגל יוכלו לרכוש חבילת נופש שלמה הכוללת מלון וצפייה במשחקי כדורגל מבוקשים כמו סופר קלאסיקו בברצלונה.
 
דילים ברגע האחרון
באתר שלנו תמצאו כל הזמן גם מבחר משתלם של דילים וחבילות ברגע האחרון. דילים אלו מתאימים בעיקר לאנשים שרוצים לצאת ללא תכנון מוקדם לנופש בחו"ל, ומגלים גמישות לגבי היעד שאליו יטוסו. מדובר בדילים זולים לחול שמקורם בביטולים או במקומות שנותרו פנויים בטיסות ובתי מלון. כך שאם אתם רוצים לצאת לחופשה ספונטאנית לרומא, פריז, ברלין או לונדון כדאי שתעקבו אחר ההצעות העדכניות והכדאיות המתפרסמות באתר שלנו.
 
הזמנת דילים זולים לחול
 
הזמנת דיל זול לחול מוצעת ישירות דרך אתר המאובטח שלנו. כמו כן, לביצוע הזמנות, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בבחירת דיל זול מתאים, צרו קשר עם מרכז ההזמנות של נופש אונליין בטלפון 072-2220002.