נופש בברצלונה

נופש בברצלונה

הצג רשימת יעדים לבחירה
* ניתן להזמין חדרים נוספים ו/או להוסיף תינוקות להזמנה לאחר חיפוש ובחירת המלון המבוקש.

נופש בברצלונה

הצג רשימת יעדים לבחירה
* בחירת הרכב נוסעים בחבילת טוס וסע זמינה לאחר החיפוש.

נופש בברצלונה

הצג רשימת יעדים לבחירה

 

ליהנות מחבילות זולות לברצלונה

 
חברת נופש אונליין מציעה מגוון חבילות נופש איכותיות ומוזלות ליעדים שונים בעולם, כדוגמתפראג, וינה, פריז ומלטה. בין היתר חברה מציעה מגוון חבילות זולות לברצלונה הכוללות טיסה ישירה ומלונות מובחרים במקומות מרכזיים. מהחבילות כל אחד יכול לאתר את זו שמתאימה לכיסו וצרכיו, בין אם עבור חופשה רומנטית, משפחתית או חופשת כדורגל.
 

מבחר מלונות איכותיים במחיר מוזל

 
חבילות לברצלונה בזולשאנו מספקים בכל ימות השנה כוללות בתי מלון מובחרים ומומלצים ברמות שירות שונות, השוכנים בנקודות מרכזיות ואטרקטיביות. כך לדוגמא, תוכלו למצוא באתר שלנו חבילות זולות לברצלונה עם המלונות הבאים:
·         AUTOHOGAR  – מלון שלושה כוכבים השוכן בשדרת פאראלל ממש מול תחנה רכבת תחתית של המטרו. המלון גם ממוקם במרחק של עשר דקות ברגל משדרות לאס רמבלס ומהרובע הגותי העתיק, והוא לא רחוק מגבעת מונז'ואיק. במלון עצמו תיהנו בין היתר משירותי אינטרנט בחינם, מכבסה ושירותי ניקוי יבש, מסעדה וארוחת בוקר במזנון חופשי.
·         RIALTO HOTEL- מלון שלושה כוכבים הממוקם ליד שדרת לאס רמבלס בקרבת קתדראלת ברצלונה המפורסמת ושוק בוקריה. כמו כן, המלון קרוב לתחנה של הרכבת התחתית ולכיכר פלאזה קטלוניה. במלון עצמו תיהנו בין היתר משירותי אינטרנט, ארוחת בוקר עם מזנון חופשי, בר ושירותי משרד שונים.
·         GOTICO- מלון ארבעה כוכבים השוכן בליבו של הרובע הגותי העתיק ליד קתדרלה ברצלונה, בסמיכות לתחנת מטרו ובקרבת שדרות לאס רמבלס. במלון עצמו תיהנו ממגוון שירותים לרבות בית קפה ומסעדה, אינטרנט וארוחת בוקר במזנון חופשי.
 

חבילות הכוללות טיסות זולות

 
עמנו תזכו בחבילות משתלמות לברצלונה הכוללות גם טיסות ישירות בזול. את הטיסות מאתרת ברחבי הרשת המערכת המתקדמת שלנו המאפשרת להוזיל את עלות חבילת הנופש שלכם באופן משמעותי. כמו כן, הזמנת מקום בטיסה מבוצעת בקלות ומהירות, ישירות דרך האתר שלנו וכחלק מחבילת הנופש שאותה אתם מזמינים.
 
הזמנת חבילה בברצלונה דרך האינטרנט
 
לאחר שמצאתם חבילת נופשזולה בברצלונה תוכלו להזמינה בקלות ובבטחה ישירות דרך אתר האינטרנט החדשני שלנו. כל שעליכם לעשות הוא לבחור בחבילה מבוקשת, לפרט מספר נוסעים ובקשות מיוחדות, ולאחר מכן יש לרשום את פרטי הנוסעים כפי שהם מופיעים בדרכונים. ולבסוף, התשלום על החבילה מתבצע עם כרטיס אשראי.
 
הזמנת חבילת נופש לברצלונה
 
הזמנת חבילת זולה לברצלונה מוצעת און ליין באתר המאובטח של חברתנו. כמו כן לביצוע הזמנות, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בבחירת חבילת נופש, צרו קשר עם מרכז ההזמנות של נופש אונליין בטלפון 072-2220002.