הצג רשימת יעדים לבחירה
* ניתן להזמין חדרים נוספים ו/או להוסיף תינוקות להזמנה לאחר חיפוש ובחירת המלון המבוקש.
הצג רשימת יעדים לבחירה
* בחירת הרכב נוסעים בחבילת טוס וסע זמינה לאחר החיפוש.
הצג רשימת יעדים לבחירה

שלל יעדים מומלצים לחופשה בקיץ עם ילדים בחול

 

 החופש הגדול הוא זמן מבוקש לנופש בקיץ עם הילדים בחול. באתר של חברת נופש אונליין תיהנו ממבחר דילים וחבילות נופש אטרקטיביות וזולות המתאימות לחופשה בקיץ עם הילדים. לפניכם דוגמאות למספר יעדים מומלצים לנופש המשפחתי בקיץ הקרוב.

 חופשה באיי הים התיכון

 אין ספק שאחת החופשות האוהבות והמוצלחות עם ילדים היא כזאת המשלבת הרבה זמן מים בים או בבריכה, כמו חבילות נופש באיי הים התיכון כדוגמת איי יוון, רודוס, כרתים וקפריסין. חופשות אלו הכוללות טיסה קצרה ומוצעות עבור מחירים זולים במיוחד, מציעות שפע של אפשרויות בילוי משפחתיות בחופים עם פעילות של ספורט ימי, בריכת המלון, פעילות מאורגנת לילדים ופארקי מים גדולים ומומלצים. למי שלא רוצה לצאת ממתחם המלון, בימינו ניתן גם לבחור בחבילה של בית מלון עם פארק מים פרטי משלו.
 

נופש משפחתי בברצלונה

 העיר ברצלונה שבחבל קטלוניה שבספרד, מהווה יעד תיירותי מבוקש ומעולה גם לטיולי משפחות. העיר התוססת והצבעונית, בעלת מזג אוויר נוח, מציעה שפע של אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה. בין היתר, בעיר יש פארקים רבים, גן חיות, אקווריום גדול ושלל מרכזי קניות. כמו כן, משפחות חובבות כדורגל יוכלו לבחור בחבילת נופש המשלבת צפייה במשחקים של קבוצת ברצלונה באצטדיון הבית המפורסם קמפ נואו. מברצלונה ניתן לצאת להרבה טיולי כוכב כדוגמת נסיעה ברכבל לפסגת הר מונסראט, או טיול בחופים של קוסטה בראווה.
 

לטייל עם המשפחה בצפון איטליה

 
מי שמחפש יעד טיול שישכיח מעט את חום הקיץ, יוכל לבחור בחבילות נופש לצפון איטליה. זהו יעד מעולה עבור נופש בקיץ עם ילדים בחול. מדובר באזור הררי וירוק עם שפע של מים ואגמים ומגוון גדול של אטרקציות ואפשרויות טיול. כך למשל, ניתן לבחור בחבילה לאגם גרדה המהווה אתר קיט מבוקש עם עיירות ציוריות המקיפות את האגם. לילדים מחכים באזור זה שלל פארקי שעשועים כדוגמת פארק גרדלנד הגדול והחדשני, המציע מבחר מתקנים מהנים לרבות רכבות הרים, קרוסלות ומסלולי מים עם אבובים. כמו כן, מי שמחפש יעד יותר עירוני יכול לבחור בחבילות נופש בורונה או ונציה.

הזמנת נופש בקיץ עם הילדים

הזמנת נופש בקיץ עם הילדים בחול מוצעת און ליין, ישירות דרך אתר המאובטח שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בבחירת חבילת נופש מתאימה, צרו קשר עם מרכז ההזמנות של נופש אונליין בטלפון 072-2220002.