חוגגים שנה חדשה בחו"ל

חוגגים שנה חדשה בחו"ל

הצג רשימת יעדים לבחירה
* ניתן להזמין חדרים נוספים ו/או להוסיף תינוקות להזמנה לאחר חיפוש ובחירת המלון המבוקש.

חוגגים שנה חדשה בחו"ל

הצג רשימת יעדים לבחירה
* בחירת הרכב נוסעים בחבילת טוס וסע זמינה לאחר החיפוש.

חוגגים שנה חדשה בחו"ל

חוגגים שנה חדשה בחו"ל

הצג רשימת יעדים לבחירה

לחגוג את תחילת השנה עם דילים לסילבסטר בחול

באתר המתקדם של נופש אולנליין תיהנו בכל ימות השנה מדילים ליעדים מבוקשים בחו"ל כדוגמת לונדון, פריז, רומא, ברצלונה, ברלין, אמסטרדם, בורגס וורשה. הדילים מוצעים גם עבור חגיגות הסילבסטר עם טיסות ישירות ובתי מלון איכותיים ומפנקים, עבור מחירים משתלמים במיוחד.

 

לחגוג את תחילת השנה החדשה

 
הסילבסטר חל בסוף חודש דצמבר אחרי חג המולד, ברגע בחצות בו מתחלפת השנה הלועזית בחדשה. את המועד נהוג לחגוג בכל רחבי העולם עם נשיקה ועם מסיבות רחוב גדולות ותוססות. לכן, אם אתם רוצים לחגוג הפעם את השנה החדשה באופן מהנה ומפנק במיוחד, עם עוד הרבה אנשים מכל רחבי העולם, כדאי לכם להכיר את הדילים לחול בסילבסטר שמוצעים באתר שלנו. יש לנו דילים למגוון יעדים מבוקשים מהם כל אחד יכול לאתר את האחד שמתאים לו.
 

להצטרף לאווירת החג

 
דילים בסילבסטר לחוליעניקו לכם הזדמנות נפלאה לחגוג את כניסת השנה החדשה באחת מערי או בירות  אירופה. החגיגה תיקח אתכם לחורף אירופאי מהנה עם שפע מסיבות תוססות תחת שמים מלאי זיקוקים. מסיבות אלו מתקיימות בכל מקום, באירועי רחוב מושקעים ובפאבים ומועדונים באווירה פתוחה ומשוחררת. מסיבות רבות כוללות מופעים של מיטב המוזיקאים הידועים באירופה, לצד הופעות של להקות מסורתיות. זאת בנוסף לשלל מסיבות ריקודים בסגנונות שונים עם תקליטנים ידועים. מעבר לכך, לצד מסיבות תחילת השנה, בסילבסטר שורה בכל עוד אווירת חג המולד הניכרת בקישוטי הערים עם המוני כוכבים, פעמונים ומלאכים, וכן בשווקים מיוחדים עם שפע של דוכני מכירות ואוכל, וגם שלל הנחות ומבצעים בחנויות ומרכזי הקניות. כך שהזמנת דיל לסילבסטר תעניק לכם גם מאווירתו הקסומה של חג המולד, על כל המשתמע מכך.
 

אווירת חג של חורף אירופאי

 
ביעדים רבים באירופה כמו פראג או וינה חגיגות הסילבסטר מתקיימת באווירת חורף אמיתית עם מעטה לבן וצח של שלג. זהו למעשה אחד המועדים הבודדים בהם מתקיימים בחורף אירועי חוצות המוניים. לכן, במיוחד עבור ישראלים החיים במדינה ים תיכונית חמה, מדובר בהזדמנות יוצאת דופן לחוות חורף אמיתי באווירה חגיגית במיוחד. אם אתם צעירים בגופכם או ברוחכם, דיל לחול לסילבסטר יעניק לכם חוויה בלתי נשכחת עם בן זוג, בני משפחה או חברים.
 

הזמנת דיל לחול בסילבסטר

 
הזמנת דיל לחול בסילבסטר מוצעת און ליין בבטחה ובקלות ישירות דרך אתר המתקדם שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם מרכז ההזמנות של נופש אונליין בטלפון 072-2220002.