חבילות ספורט

הצג רשימת יעדים לבחירה
* ניתן להזמין חדרים נוספים ו/או להוסיף תינוקות להזמנה לאחר חיפוש ובחירת המלון המבוקש.
הצג רשימת יעדים לבחירה
* בחירת הרכב נוסעים בחבילת טוס וסע זמינה לאחר החיפוש.
הצג רשימת יעדים לבחירה

להגשים חלום עם חבילות כדורגל לברצלונה

 

עם חברת נופש אונליין המתמחה בחבילות נופש ליעדים שונים באירופה, לרבות חבילות ספורט, תוכלו להגשים חלום עם חבילות לברצלונה כולל משחק כדורגל במחירים כדאיים במיוחד. אלו חבילות עם טיסה ומלון המאפשרות לבחור במשחקים מועדפים של קבוצת ברצלונה ולצפות בהם עם הילדים שלכם או חברים טובים מהיציעים של האצטדיון המפורסם קאמפ נואו. כל זאת לצד חופשה מפנקת באחת הערים היפות בעולם, עם בית מלון מרכזי הקרוב למרכזי בילוי וקניות ולאתרים הידועים של העיר.

 

על מועדון הכדורגל ברצלונה

 
מועדון הכדורגל ברצלונה נוסד למעשה עוד במאה התשע עשרה והפך עם השנים למוסד חשוב בתרבות הקטלנית המקומית, ומכאן המוטו שלו שהוא יותר ממועדון. המשחקים של קבוצת ברצלונה מתקיימים באצטדיון קאמפ נואו הגדול באירופה, המונה כקרוב למאה אלף מקומות ישיבה. במועדון זה שיחקו שחקני כדורגל ידועים רבים, בהם כמובן ליאו מסי. כמו כן, ברצלונה נחשבת לאחד ממועדוני הכדורגל היותר מבוססים ועשירים בעולם.
 

על אצטדיון קאמפ נואו

 
מסיום בנייתו בשנת 1957, אצטדיון קאמפ נואו שפירושו בקאטלנית המגרש החדש, הוא אצטדיון הבית של קבוצת ברצלונה. הוא נחשב לאחד מהאצטדיונים הטובים והגדולים בעולם, או ליתר דיוק הגדול ביותר ביבשת אירופה והעשירי בגודלו בעולם. המגרש החליף מגרש ישן וקטן יותר עקב צמיחת המועדון בשנים אלו, שהגדילה משמעותית במספר אוהדיו. יש לציין כי בנוסף למשחקי כדורגל, במתחם האצטדיון יש גם אולם למשחקי ספורט קרח ועוד אצטדיון קטן יותר של ברצלונה ב' ושל קבוצת מילואים השייכת למועדון. בנוסף, במתחם קיים מוזיאון מצליח וחנות מזכרות.
 

על קבוצת ברצלונה

 
ברצלונה נחשבות לאחת הטובות והידועות בעולם ונושאת קשר הדוק לתרבות ולחברה הקטלאנית. משורותיה יצאו שחקנים מפורסמים רבים כדוגמת מסי, רונאלדו, רומאריו, לואיס סוארס וריבאלדו. חברי הקבוצה לובשים תלבושת בצבעי כחול ואדום וסמלה הינו סמל קעור הכולל צלב ודגל של קטלוניה, שראשי תיבות שלהם הינו FCB. בנוסף, המנון המועדון הינו בשפה הקטלנית המקומית ולא בשפה הרשמית הספרדית. העימות בין התרבות הספרדית והקטלאנית מורגש גם ביריבות שבין קבוצת ברצלונה לריאל מדריד. המשחק שמפגיש בין שתי קבוצות אלו זכה לכינוי מיוחד אל קלאסיקו. יחד עם זאת, אוהדי הקבוצה כוללים גם ספרדים ממחוזות אחרים וכן אוהדים ממדינות רבות בעולם, לרבות דרום ומרכז אמריקה, ארה"ב ויפן.
הזמנת חבילת נופש לברצלונה כדורגל
 
הזמנת חבילת טיסה לברצלונה + משחק ומלוןבמחירים משתלמים, מוצעת און ליין באתר המאובטח של חברתנו. בנוסף לביצוע הזמנות, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם מרכז ההזמנות של נופש אונליין בטלפון 072-2220002.