הצג רשימת יעדים לבחירה
* ניתן להזמין חדרים נוספים ו/או להוסיף תינוקות להזמנה לאחר חיפוש ובחירת המלון המבוקש.

חופשה משפחתית בבתי מלון עם פארק מים ביוון

 

רוצים לצאת לחופשה עם הילדים? מחפשים יעד שמציע אטרקציות מתאימות? כדאי שתשקלו לצאת לנופש במלונות מומלצים עם פארק מים ביוון כפי שיש באתר המתקדם של חברת נופש אונליין. בתי המלון פרוסים באזורים שונים בחופי ואיי יוון, ושוכנים בסמוך לפארקי מים מפורסמים ומבוקשים.

היתרון של מלון עם פארק מים

 בואו נודה על האמת, חופשה עם הילדים יכולה להיות מטלה לא פשוטה עם הרבה התרוצצויות ומעט מידי מנוחה. לכן הרעיון של חבילות נופש מלונות פארק מים ביוון מאוד הגיוני וקוסם להורים. מלונות מסוג זה יעניקו לכם למעשה את התנאים האידיאלים לחופשה משפחתית מושלמת, עם שפע של אטרקציות ופעילויות לילדים מבלי שתדרשו לעזוב או להתרחק ממתחם המלון המפנק. פארקי מים אלו מתאימים לכל גיל והם מציעים שפע של מתקנים ומגלשות מים. ובזמן שהילדים פורקים אנרגיה ההורים יכולים להצטרף אליהם או לנוח על שפת הבריכה או בתוך הג'קוזי.
 

פארקי מים ושעשועים ידועים ביוון

 
מעצם היותה מדינה ים תיכונית עם תיירות נופש מאוד מפותחת, יוון מציעה מגוון רחב של אטרקציות לכל המשפחה הכוללות גם מבחר גדול של פארקי מים ושעשועים. בנוסף, יש לא מעט פארקים עם מלון צמוד או סמוך המאפשר לילדים להשתולל וליהנות ולהורים לנוח ולהירגע. בין פארקי המים הנודעים שביוון תמצאו את הבאים:
·      פארק המים שבאי רודוס – פארק גדול עם מגוון עשיר של מתקנים ומגלשות מים מהנות לרבות בריכת גלים, מגלשות נפילה חופשית, מגלשות לקטנים ונהר אבובים.
·      Water Land- אחד מפארקי המים הגדולים ביבשת אירופה השוכן בקרבת סלוניקי. הפארק משתרע על פני שטח עצום שבו פזורים מגוון גדול של מתקנים המתאימים לכל גיל.
·      Water City- פארק מים שבאי כריתים המציע מעל לשלושים מתקנים שונים לרבות אבובים, מגלשות, אומגות ובריכות גלים.
·      Limnoupolis– פארק מים נוסף השוכן באי כריתים הנחשב לאחד הגדולים ביוון. פארק גדול זה משתרע על פני מאה אלף מטר רבוע וכולל שפע של מתקנים מיוחדים כדוגמת חור שחור, מגלשות קמיקזה, מולטי סלייד ומתקן הנהר הפרוע.
·      אקווה-לנד – פארק מים גדול ויפה באי קורפו. הפארק מדמה את ימת האיוני ומציע שלל מתקנים מהנים כדוגמת מנהרות חושך, מגלשות קמיקזה, בריכות ג'קוזי ונהר משוגע.
·      פארקים נוספים - מעבר לפארקים הגדולים יש ביוון עוד מבחר פארקי מים קטנים, חלקם מתחמים פרטיים הפתוחים רק בפני אורחי המלון הצמוד אליהם.
 

הזמנת חבילות נופש עם מלון בפארק מים ביוון

 
הזמנת חבילות נופש עם מלון בפארק מים ביוון מוצעת ישירות דרך אתר האינטרנט החדיש והמאובטח שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם מרכז ההזמנות של נופש אונליין בטלפון 072-2220002.