הצג רשימת יעדים לבחירה
* ניתן להזמין חדרים נוספים ו/או להוסיף תינוקות להזמנה לאחר חיפוש ובחירת המלון המבוקש.

נופש משפחתי במלון עם פארק מים בכרתים

 

האי כרתים הוא ללא ספק אחד מיעדי התיירות המבוקשים והאהובים על הציבור הישראלי, בזכות מזג אוויר נוח, חופים מרהיבים ושפע של אתרים, אטרקציות ומקומות בילוי לכל משפחה. כמו כן, עם חברת נופש אונליין תוכלו להזמין בתי מלון עם פארק מים בכרתים שיספקו זמן איכות מהנה לכל אחד מבני המשפחה, הורים וילדים כאחד. בתי המלון מוצעים בכל רמה עד מלון בכרתים 5 כוכבים עם פארק מים עבור מחירים משתלמים במיוחד.

 

חופשת קיץ מהנה ופעילה במיוחד

 
חבילות הנופש המוצעות באתר שלנו, הכוללות בתי מלון עם פארק מים בכרתים, יעניקו לכם חופשת קיץ מושלמת עם הילדים. מצד אחד תזכו בבית מלון מפנק שיכול להיות גם ברמה של חמישה כוכבים. מצד שני ילדיכם ייהנו מפעילות בלתי פוסקת בפארק המים הצמוד למלון ואתם תוכלו לצפות בהם בשלווה משפת הבריכה. יש לציין כי מלונות עם פארק מים ניתן למצוא גם ביעדים נוספים ביוון וכן ביעדים נוספים כמו קפריסין או בורגס.
 

פארקי מים מובילים בכריתים

נופש בכרתים כולל הרבה פעילויות במים, בחופים מפורצים קסומים עם מים צלולים בגווני הטורקיז. מעבר לכך, אם אתם מסתובבים עם ילדים יש באי גם מבחר גדול של פארקי מים, חלקם קטנים ואינטימיים, חלקם צמודים לבית המלון וחלקם גדולים והמוניים. בין פארקי המים הגדולים בולטים בייחוד שלושה:
·      לימנוֹפּוֹליס - פארק מים השוכן ליד העיר חאניה המציע מבחר עשיר של מתקנים ומגלשות לכל גיל. בין היתר תמצאו בפארק את מתקני טריפל טוויסט, מגלשת חור שחור, מולטי בלייד, בריכות שחייה, אי לילדים קטנים וג'קוזי.
·      פארק המים אקווה פלוס - פארק ותיק הממוקם ליד לחֶרסוֹניסוֹס אשר סביבו גן מרהיב עם הרבה צמחים טרופיים. בפארק עצמו מגוון מגלשות ומתקנים, ביניהם מגלשות טורנדו, קמיקזה וצונאמי.
·      Water City- פארק מים השוכן לא רחוק מהעיר איראקליו,ֹ מציע מגוון מגלשות ומתקני מים לצד בריכת גלים ובריכות שחייה.
 

לנפוש באי כרתים

 
מלבד השהיה המהנה והמספקת במלון עצמו, באי כרתים יש עוד שפע של אתרים, אטרקציות ופעילויות החל מסיור ברחובות עיר הבירה על רבעיה העתיקים והיפים וסמטאותיה הקסומות, ועד לחופים נהדרים עם מים צלולים ושלל פעילויות של ספורט ימי. בנוסף, באי ובייחוד במחוז הרקליון נמצאים אתרים היסטוריים וארכיאולוגיים רבים השייכים לתקופה המינואית. 
 

הזמנת מלון בפארק מים בכרתים

 
הזמנת חבילות נופש עםמלון בפארק מים בכרתים מוצעת ישירות דרך אתר האינטרנט החדיש והמאובטח שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם מרכז ההזמנות של נופש אונליין בטלפון 072-2220002.