חופשה מושלמת בארץ המגף

חופשה מושלמת בארץ המגף

הצג רשימת יעדים לבחירה
* ניתן להזמין חדרים נוספים ו/או להוסיף תינוקות להזמנה לאחר חיפוש ובחירת המלון המבוקש.

חופשה מושלמת בארץ המגף

הצג רשימת יעדים לבחירה
* בחירת הרכב נוסעים בחבילת טוס וסע זמינה לאחר החיפוש.

חופשה מושלמת בארץ המגף

הצג רשימת יעדים לבחירה

חופשה מושלמת בארץ המגף

מבחר עשיר של חבילות נופש באיטליה

 

איטליה היא אחת המדינות המתויירות באירופה עם שלל יעדים מבוקשים, שכל אחד מהם מהווה טיול בפני עצמו. באתר של חברת נופש אונליין תיהנו ממבחר גדול של חבילות נופש ליעדים מבוקשים בעולם כדוגמת גיאורגיה, ברלין, מלטה ולפלנד. בין היתר, באתר של החברה תמצאו מגוון עשיר של חבילות נופש לאיטליה עבור יעדים וסוגים שונים של חופשה.

 

מגוון חבילות נופש לאטליה

 
באתר שלנו תמצאו שלל חבילות נופש באיטליה ממומלצות ומשתלמות. החבילות מוצעות בין היתר ליעדים המבוקשים הבאים:
·      חבילת נופש לרומא - נופש באיטליה יכול להיות ממוקד בערים גדולות שהראשית בהן היא כמובן רומא בירת המדינה. מדובר בעיר עתיקה ורומנטית עם שפע של אתרים מפורסמים כדוגמת הוותיקן, הקולוסאום ופיאצה נבונה. בנוסף, העיר מציעה שפע של מקומות בילוי, מסעדות משובחות ובתי קפה אופנתיים לצד חנויות מעצבים מרשימות.
·      חבילות נופש בטוסקנה - עימנו תוכלו לבחור גם בחבילות נופש כפרי באיטליה, למשל בחבל טוסקנה שבמרכז המדינה. מדובר בחבל ארץ יפיפה, ירוק ושופע מים, אתרי סקי, מעיינות חמים, מטעי זיתים וכרמים, טירות, ארמונות וכנסיות ועיירות וכפרים ציוריים.
·      חבילת נופש לפירנצה - יעד עירוני מבוקש נוסף באיטליה היא העיר הקסומה פירנצה השוכנת במחוז טוסקנה ומציעה נופש קסום עם שפע של אפשרויות טיול ובילוי.
·      אגם גארדה - יעד כפרי מבוקש נוסף בצפון איטליה הוא אגם גארדה, הידוע כאתר היסטורי חשוב ומהווה חבל ארץ מרהיב ביופיו. האגם מוקף בעיירות וכפרים ציוריים ומציע שפע של פעילויות ואטרקציות למטיילים ומשפחות, כדוגמת מסלולי הליכה, טיולי אופניים ואקסטרים. אתרים מומלצים באזור כוללים את אחוזת מוליני העתיקה, פארקי שעשועים כמו עולם הים, עולם השעשועים ופארק גארדלנד, פארק חיות ורכבל מונטה בלדו.
·      חבילת נופש לנאפולי - עוד עיר שחייבים לבקר בה היא עיר הנמל נאפולי שבמחוז קאמפניה. עיר גדולה ועתיקה זו ידועה במבניה המיוחדים כדוגמת הקתדרלה של העיר וארמון פאלאצו ריאלה. כמו כן, בעיר וסביבתה עוד מגוון אתרים ואטרקציות מעניינות כמו מוזיאון הלאומי לארכיאולוגיה, תיאטרון סאן קרלו והר הגעש וזוב.
·      חבילות נופש לונציה - יעד עירוני מבוקש נוסף באיטליה הוא העיר הקסומה ונציה הבנויה על איים וידועה בתעלות הרבות העוברות בתוכה.
·      חבילות נופש לסיציליה - האי הגדול סיציליה שבדרום איטליה יפגיש אתכם עם תרבות ייחודית ומרתקת, ונופים ים תיכוניים מרהיבים. באי שפע של אטרקציות החל מעיר הבירה שלו, דרך פלרמו להר הגעש אטנה.
 

הזמנת חבילות נופש לאיטליה

 
הזמנת חבילות נופש לאיטליה מוצעת און ליין ישירות דרך האתר המתקדם והמאובטח שלנו.
כמו כן לביצוע הזמנות, קבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בבחירת חבילת נופש, צרו קשר עם מרכז ההזמנות של נופש אונליין בטלפון 072-2220002.