נופש בברצלונה

נופש בברצלונה

הצג רשימת יעדים לבחירה
* ניתן להזמין חדרים נוספים ו/או להוסיף תינוקות להזמנה לאחר חיפוש ובחירת המלון המבוקש.

נופש בברצלונה

הצג רשימת יעדים לבחירה
* בחירת הרכב נוסעים בחבילת טוס וסע זמינה לאחר החיפוש.

נופש בברצלונה

הצג רשימת יעדים לבחירה

נופש בברצלונה

ליהנות מחבילת נופש לברצלונה ברגע האחרון

 

מרגישים ספונטאניים? רוצים ליהנות מחבילת נופש לברצלונה ברגע האחרון במחיר מוזל, עם טיסה ישירות ומלון מומלץ במרכז העיר? לחברת הנופש אונליין יש המענה המושלם עבורכם עם מגוון חבילות נופש ברגע האחרון לברצלונה ולעוד שלל יעדים מבוקשים בעולם מלונדון ועד לבורגס.

יעד שאי אפשר לטעות בו

 
ברגע האחרון התפנה לכם השבוע והחלטתם לא לפספס את ההזדמנות ולצאת לחופשה בחו"ל, או אולי הרומנטיקה השתלטה עליכם ואתם אורזים תיק קטן במטרה לטוס ביחד לנופש זוגי במיוחד. בכל מקרה, בנופש לא מתוכנן עם דיל של הרגע האחרון חשוב לבחור ביעד מתאים שאי אפשר לטעות בו. הכוונה ליעד כדוגמת העיר ברצלונה שבה לא משנה לאן תפנו תמצאו את עצמכם במרכז העניינים, בשדרות, רחובות ופינות יפות ומיוחדות.
 

טיסות זולות ברגע האחרון לברצלונה

 
חבילות נופש לברצלונה ברגע האחרון כוללות גם טיסות זולות שמקורן בביטולים או בטיסות שחברת התעופה לא הצליחה למלא עד הסוף, ומוכרת בדקה התשעים כרטיסים במחיר מוזל. מדובר בטיסות ישירות עם חברות שונות שכירות וסדירות הנמשכות כארבע וחצי שעות. הטיסות נוחתות בשדה התעופה הבינלאומי El Prat Barcelonaהשוכן כעשרה קילומטרים ממרכז העיר. ההגעה למשדה התעופה אפשרית באמצעות רכבות היוצאות כל שלושים דקות ושנסיעתן נמשכת כעשרים דקות, או באמצעות אוטובוס או מונית עם נסיעה של כחצי שעה.
 

קצת על העיר ברצלונה

 
ברצלונה היא השנייה בגודלה בספרד, בירת קטלוניה, ואחת מערי התיירות היותר מבוקשות בעולם. מדובר בעיר תיירות יפיפייה השוכנת על חופי הים התיכון ומציעה למבקרים בה שפע של אתרים ואטרקציות, רובם במרכזה באזור של שדרות רמבלס. מדובר באתרים ואטרקציות כדוגמת הרובע הגותי העתיק, המבנים המרהיבים של גאודי או מוזיאון פיקאסו המוקדש לאמן הנודע שחי שנים רבות בעיר. אטרקציה מבוקשת נוספת הינו צפייה במשחק של קבוצת הכדורגל ברצלונה באצטדיון הביתי שלה קאמפ נואו. כל זאת, לצד שפע של בתי קפה הומים, מסעדות מעולות עם אוכל מקומי משובח, מרכזי קניות עם חנויות מעצבים ושווקים צבעוניים. העיר ידועה גם בחיי הלילה הסוערים שלה עם שפע של בארים ומועדונים בסגנונות שונים. בנוסף, תושבי העיר הינם מסבירי פנים ורבים מהם דוברים אנגלית לפחות ברמה בסיסית מספקת להכוונה.
 

הזמנת חבילת נופש ברגע האחרון לברצלונה

 
הזמנת חבילת נופש בברצלונה ברגע האחרון מוצעת און ליין דרך האתר החדשני והמאובטח שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות, קבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בבחירת חבילת נופש, צרו קשר עם מרכז ההזמנות של נופש אונליין בטלפון 072-2220002.