חופשה בצפון איטליה

חופשה בצפון איטליה

הצג רשימת יעדים לבחירה
* ניתן להזמין חדרים נוספים ו/או להוסיף תינוקות להזמנה לאחר חיפוש ובחירת המלון המבוקש.

חופשה בצפון איטליה

הצג רשימת יעדים לבחירה
* בחירת הרכב נוסעים בחבילת טוס וסע זמינה לאחר החיפוש.

חופשה בצפון איטליה

הצג רשימת יעדים לבחירה

חופשה בצפון איטליה

שלל חבילות נופש לצפון איטליה

צפון איטליה הינו מאזורי התיירות והנופש המועדפים על ציבור המטיילים הישראלי. זהו חבל ארץ הררי יפיפה, טובל במים וירוק, עם ערים מרהיבות, עיירות וכפרים ציוריים, קווי חוף מרהיבים, פסגות מושלגות ואוכל, גבינות ויינות מצוינים. אז אם גם אתם מתכננים נופש בצפון איטליה כדאי שתכירו את הדילים והחבילות הזולות והאיכותיות באתר של חברת נופש אונליין.

 

חבילות נופש ליעדים שונים לצפון איטליה

 
באתר של חברתנו תמצאו מבחר חבילות נופש לצפון איטליה ליעדים המבוקשים באזור, הכוללים בין היתר:
·      חבילות נופש בורונה - מדובר בעיר מרשימה ועתיקה שבה התרחש סיפורם הרומנטי של רומיאו ויוליה. בעיר יש שפע של אתרים ואטרקציות כדוגמת קולוסאום גדול, מוזיאון אומנות של העיר וטירת קסלווקיו.
·      אגם גארדה - חבל ארץ כפרי קסום ויפה, בעל ערך היסטורי חשוב, השופע אטרקציות לכל המשפחה. סביב האגם שפע של עיירות וכפרים ציוריים עם מסלולי טיול רבים ברגל או אופנים וכן מבחר עצום של פארקי שעשועי. בין האתרים המפורסמים באזור תמצאו את אחוזת מוליני העתיקה והייחודית, רכבל מונטה בלדו ופארק חיות ספארי. כך שאם אתם מחפשים כפר נופש בצפון איטליה אזור האגמים יכול לספק מענה שלם לרצונותיכם.
·      חבילות נופש לוונציה - אחת הערים היפות בעולם הבנויה על מאות איים וזורמים בה בתעלות מים רבים. העיר ידועה במבניה העתיקים והמרשימים הכוללים גשרים, ארמונות, ככרות וצריחים. זאת לצד בילוי בבתי קפה ידועים ושייט רומנטי בגונדלות. כמו כן, בעיר מתקיים פסטיבל המסכות הנודע שמושך תיירים מכל רחבי איטליה והעולם.
·      חבל טוסקנה - שוכן בחלק יותר דרומי של צפון איטליה ובירתו היא העיר פירנצה. חבל ארץ זה טובל בנוף ירוק וקסום עם שפע של כרמים, מהם מייצרים יינות מקומיים משובחים. באזור שפע של אטרקציות לרבות מגדל פיזה, פיאצה דל קמפו, פסל דוד הנודע וכנסיית סנטה קרוצ'ה המרשימה.
 

מגוון חבילות נופש

 
מתוך מגוון חבילות הנופש העדכניות שיש לנו להציע לצפון איטליה, כל אחד יכול לאתר את
זאת שמתאימה לו. כך למשל, תוכלו בחבילת נופש מפנקת בוונציה עם טיסות ישירות של חברת אלעל ושהייה במלון חמישה כוכביםPALAZZO VENART LUXURY HOTEL , הצמוד לגראנד קאנל.
 

הזמנת חבילות נופש בצפון איטליה

 
הזמנת חבילות נופש בצפון איטליה מוצעת און ליין ישירות דרך האתר המתקדם והמאובטח שלנו.
כמו כן לביצוע הזמנות, קבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם מרכז ההזמנות של נופש אונליין בטלפון 072-2220002.