דילים מושלמים לשנה חדשה !

הצג רשימת יעדים לבחירה
* ניתן להזמין חדרים נוספים ו/או להוסיף תינוקות להזמנה לאחר חיפוש ובחירת המלון המבוקש.
הצג רשימת יעדים לבחירה
הצג רשימת יעדים לבחירה
* בחירת הרכב נוסעים בחבילת טוס וסע זמינה לאחר החיפוש.

מגוון חבילות נופש לסילבסטר בחו"ל

 

באתר של חברת נופש אונליין תמצאו מגוון חבילות נופש לסילבסטר בחו"ל בשלל יעדים מבוקשים ברחבי העולם, ועבור מחירים זולים ומשתלמים במיוחד. כשישאלו אתכם השנה איפה אתם בסילבסטר, תשיבו שאתם בחו"ל.

סיבה למסיבה בחו"ל

אין ספק שמכל הסיבות למסיבות לאורך השנה, סילבסטר הוא המועד המבוקש והנוצץ מכולם. המועד מציין החלפת קידומת ותחילתה של שנה אזרחית חדשה ונהוג לציין אותו ברחבי העולם בחגיגות ומסיבות גדולות ומרהיבות. אמנם גם בישראל מציינים אותו במסיבות, אך אין מה להשוות את אווירת החג בין הארץ לחו"ל. אכן, יותר ויותר ישראלים צעירים, זוגות וגם מבוגרים ובעלי משפחות, בוחרים דווקא במועד זה לחופשתם הבאה בחו"ל. במקביל גם עולה הביקוש עבור חבילות נופש לסילבסטר בחול ביעדים מועדפים ועבור מחירים משתלמים כפי שיש לנו להציע.
 

למי שאוהב לחגוג בגדול

 
נופש בסילבסטר בחולקוסם לכל מי שאוהב את הריגוש שבחגיגות ענק ייחודיות. אלו חגיגות בהן כולם נוטלים חלק באווירה שמחה וחופשית כשרחובות הערים צבעוניים, מקושטים ונוצצים. החגיגות מתחילות בסמוך לחצות עם נשיקה וממשיכות לכל הלילה שאחריו עם שפע של זיקוקים, מסיבות ומופעי רחוב לצד מסיבות קטנות יותר המתקיימות בכל פאב ומועדון. בנוסף, אווירת החג שורה גם בימים שלפני ואחרי הסילבסטר. בימים הקודמים לסילבסטר רחובות הערים עוד שרויים באווירת חג המולד הניכרת בקישוטים ובשווקים מיוחדים. ביום שלאחר הסילבסטר יש מבצעים וסיילים המטורפים שלו ולכן המועד מהווה יעד מבוקש לחובבי שופינג.
 

מנופש זוגי ועד משפחתי

 
המבחר של חבילות נופש לסילבסטר לבירות וערים מבוקשות בעולם, מתאים לכול סוג נופש וחופשה. בתור התחלה, סילבסטר הינו מועד מצוין לנופש זוגי רומנטי עם הנשיקה המסורתית בחצות ושפע של אפשרויות בילוי בשניים. כמו כן, מדובר במועד נפלא לחופשה עם חברים, המשלבת מסיבות סוערות ותוססות במיוחד. בנוסף, תאריך זה גם סמוך לחופשת חנוכה ויכול להשתלב מעולה עם חופשה משפחתית עם שלל אטרקציות המוצעות במיוחד עבור ימי החג.
 

כל יעד והחגיגה שלו

 
אמנם בכל יעד שאליו תגיעו תזכו בחגיגה המונית שמחה ותוססת, אולם בכל זאת אופי החגיגות משתנה בין כל עיר ועיר. לכל עיר יש לרוב אתר מרכזי לצד אירועים משניים נוספים, לכן מומלץ לברר מראש על האירועים המתקיימים ולבחור ביעד המתאים לסגנון הבילוי המועדף עליכם.
 
הזמנת חבילות נופש בסילבסטר
הזמנת חבילות נופש בסילבסטר בחול מוצעת בבטחה און ליין, ישירות דרך אתר המתקדם שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם מרכז ההזמנות של נופש אונליין בטלפון 072-2220002.