חבילות ספורט

הצג רשימת יעדים לבחירה
* ניתן להזמין חדרים נוספים ו/או להוסיף תינוקות להזמנה לאחר חיפוש ובחירת המלון המבוקש.
הצג רשימת יעדים לבחירה
הצג רשימת יעדים לבחירה
* בחירת הרכב נוסעים בחבילת טוס וסע זמינה לאחר החיפוש.

 

להזמין חבילת נופש לברצלונה עם משחק כדורגל

 
אוהבים כדורגל? עם חברת נופש אונליין תזכו לחבילות נופש לברצלונה עם משחק כדורגל. החבילות מוצעות עבור מחירים כדאיים ביותר וכוללות טיסות ישירות ובתי מלון איכותיים במרכז העיר. כמו כן, חברתנו מציעה עוד מגוון שירותי תיירות נוספים כדוגמת השכרת רכב וביטוחים.
 

הביקוש לחבילות נופש לברצלונה עם כדורגל

 
קיים ביקוש רב בקרב הציבור הישראלי לחבילות נופש למשחקי בברצלונה. הביקוש נובע מחשיפת הציבור הישראלי לכדורגל האירופאי וחיבתו לקבוצה הפופולארית והמצליחה עם שחקני העל שלה. בחברתנו תוכלו לבחור בחבילת נופש עם משחק כדורגל המועדף עליכם, הכוללות ביקור באצטדיונים הידועים שבעיר וצפייה במשחקים המתרחשים במועד הביקור. כמובן שעלות החבילה משתנה בהתאם לסוג המשחק. כך למשל, יש הבדל במחיר של משחק סופר קלאסיק בין ריאל מדריד לברצלונה, לבין משחקים אחרים שקבוצת ברצלונה משחקת בהם.
 

להגשים חלום עם צפייה במשחק של ברצלונה

 
כל מי שאוהב כדורגל טוב, מעריך את ברצלונה הנחשבת כבר מספר שנים טובות לאחת מקבוצות הכדורגל המובילות והטובות בעולם. לקבוצה יש אוהדים רבים מישראל וצפייה במשחקיה עם כוכבי העל נחשבת לחוויה חד פעמית. במילים אחרות, הזמנת חבילת נופש לברצלונה עם משחק באצטדיון הבית קאמפ נואו תהפוך ללא ספק לגולת הכותרת של טיולכם  שעוד ידובר בו רבות.
 

לא רק כדורגל...

 
חשוב לדעת כי חבילת נופש בברצלונה הכוללת משחק כדורגל מציעה עוד מגוון אפשרויות של בילוי וטיול. העיר היפיפה מפורסמת בשפע של מרכזי קניות וחנויות לרבות הרשתות הספרדיות הנודעות מנגו וזארה. דוגמא אחת הינו מרכז הקניות המועדף ארנה שנחשב למתחם מודרני בעל עיצוב ייחודי, ומכיל מאות מסעדות וחנויות. מרכז הקניות שוכן בפלאזה דה אספניה שהוקם למעשה על שרידי זירת שוורים ושוכן ליד לאצטדיון הכדורגל המפורסם קאמפ נואו. מעבר לכך, בעיר עוד יש שפע של אתרים ואטרקציות לכל המשפחה, לרבות מבני האדריכלות הייחודיים של גאודי, הרובע הגותי העתיק, שוק בוקריה, פארקים גדולים ועוד. לרשותכם עומד צוות תיירות מנוסה ומקצועי של החברה שישמח לסייע לכם בתכנון פעילות המשתלבת עם מועדי משחקי הכדורגל.
 

הזמנת חבילת נופש לברצלונה כדורגל

 
הזמנת חבילת נופש לברצלונה עם משחק כדורגל במחירים משתלמים, מוצעת ישירות דרך האתר המאובטח של חברתנו. כמו כן לביצוע הזמנות, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם מרכז ההזמנות של נופש אונליין בטלפון 072-2220002.