הצג רשימת יעדים לבחירה
* ניתן להזמין חדרים נוספים ו/או להוסיף תינוקות להזמנה לאחר חיפוש ובחירת המלון המבוקש.
הצג רשימת יעדים לבחירה
הצג רשימת יעדים לבחירה
* בחירת הרכב נוסעים בחבילת טוס וסע זמינה לאחר החיפוש.

נופש באנטליה במבצע משתלם

 

רוצים לנפוש באנטליה במחירים משתלמים? עושים על דילים באנטליה השוואת מחירים? כדאי שתיכנסו לאתר המוביל של חברת נופש אונליין המציעה חבילות נופש ודילים במחירים זולים במיוחד, לרבות אפשרות לנופש באנטליה במבצע עבור טיסות ברגע האחרון ועבור עלות המלון.

 

יעד נופש זול ומבוקש

 
אם אתם מחפשים יעד נופש מבוקש לכל המשפחה ועבור מחירים זולים, כדאי לכם לשקול את האפשרות של חופשה באנטליה, בירת הנופש הטורקית. מדובר בעיר נמל קסומה ושלווה בדרום טורקיה עם בתי מלון משובחים ומפנקים, השוכנים בסמוך לעיר העתיקה. יתרה מכך, אנו מציעים לנופש באנטליה מחירים משתלמים במיוחד, הזולים ביותר בשוק, הכוללים טיסה ובתי מלון ברמות שונות של אירוח החל מארוחת בוקר ועד להכל כלול.
 

על בירת הנופש הטורקית

 
אין ספק שאנטליה מעניקה שילוב מנצח של חופשת קיט אמיתית, בין אם בשניים, עם חברים או המשפחה. זוהי עיר נמל יפיפייה השוכנת בריביירה הטורקית עם מרכז עתיק בן אלפי שנה ומזג אוויר ים תיכוני דומה לישראל. בסביבת העיר תמצאו חופים מרהיבים ואתרי טבע מופלאים. האתרים והאטרקציות המרכזיות כוללים בין היתר:
·      נמל עתיק - הנמל הנושן של העיר הוא למעשה מרכזה של העיר העתיקה שהיוותה מוקד מסחרי חשוב במשך מאות ואלפי שנים. היום הנמל משמש כאתר תיירות ומקום עגינה ליאכטות וסירות קטנות. לאורכו נבנתה טיילת נאה עם שפע של מקומות בילוי לשעות היום והערב. כמו כן, ניתן לצאת לסיור ימי מהנה באחת מהסירות הפועלות בנמל.
·      הרובע העתיק - ידוע בכינויו קאליצ'י, כלומר בתוך החומה. למעשה, עד למלחמת העולם השנייה הייתה כל העיר מרוכזת מאחורי חומה שהחלה בנמל והקיפה אותה. כיום העיר העתיקה היא מתחם קסום עם סמטאות ורחובות צרים, בהם שוכנים מגוון חנויות, בתי קפה ומסעדות.
·      השוק הישן - שוק מסורתי השוכן בשולי הרובע העתיק ופתוח בכל ימות השבוע. בשוק מוצעות מגוון סחורות לרבות פירות, תבלינים, בגדים ומזכרות.
·      מגדל השעון שבעיר העתיקה מהווה שרידים של חומת העיר, על מגדלי השמירה שהקיפו אותה.
·      המינרט המחורץ - מסגד עם צריחים גבוהים מהמאה השלוש עשרה הבנוי כמתומן.
·      מפלי דודן - מפלים טבעיים בסמוך לעיר היוצרים בחלקם העליון בריכות מרהיבות ובחלקם התחתון נשפכים במלוא עוצמתם לים התיכון.
 

הזמנת נופש באנטליה

 
הזמנת נופש באנטליה במבצע משתלםמוצעת און ליין בבטחה ובפשטות, ישירות דרך אתר החדיש שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בבחירת נופש באנטליה, צרו קשר עם מרכז ההזמנות של נופש אונליין בטלפון 072-2220002.