נופש אונליין - אותה חופשה פחות כסף

נופש אונליין - אותה חופשה פחות כסף

הצג רשימת יעדים לבחירה
* ניתן להזמין חדרים נוספים ו/או להוסיף תינוקות להזמנה לאחר חיפוש ובחירת המלון המבוקש.

נופש אונליין - אותה חופשה פחות כסף

הצג רשימת יעדים לבחירה
* בחירת הרכב נוסעים בחבילת טוס וסע זמינה לאחר החיפוש.

נופש אונליין - אותה חופשה פחות כסף

הצג רשימת יעדים לבחירה

נופש אונליין - אותה חופשה פחות כסף

היעד הבא שלכם - חבילות נופש לברצלונה

 

אם אתם מחפשים יעד מוצלח ומבוקש לחופשה הבאה שלכם, כדאי שתשקלו לבקר בעיר ברצלונה שבספרד. חברת נופש אונליין מציעה מגוון דילים וחבילות איכותיות לברצלונה עם טיסות ישירות ובתי מלון מומלצים במרכז העיר. מלבד חבילות נופש לברצלונה, החברה מספקת דילים לעוד מגוון יעדים ברחבי אירופה כדוגמת רומא, פריז וברלין.

 

למה דווקא ברצלונה?

 
העיר ברצלונה מהווה יעד מועדף עבור תיירים רבים מהארץ והעולם לאור שורה ארוכה של סיבות. ראשית, מדובר בעיר ים תיכונית יפיפייה המאגדת במרכזה שפע של אתרים ואטרקציות המתאימים לכל סוג בילוי מבוקש, בין אם זוגי ורומנטי, משפחתי או בקבוצה. היא גם אידיאלית לחובבי תרבות וקולינאריה, לאוהבי שופינג וחובבי כדורגל. מדובר באטרקציות כדוגמת שדרת רמבלס, מוזיאון פיקאסו, שוק אוכל גדול, הרובע הגותי העתיק, אצטדיון קאמפ נואו, גבעת מונז'ואיק ורובע אישמפלה עם מבנים פרי תכנונו של גאודי. בנוסף, תושבי העיר ידועים כמסבירי פנים והאווירה השורה בה הינה ים תיכונית צבעונית ותוססת. כל זאת לצד מגוון עשיר ואיכותי של חבילות נופש בברצלונה המוצעות על ידנו במחירים כדאיים, מהן כל אחד יכול לאתר את החבילה המושלמת עבורו.
 

קצת מידע אודות ברצלונה

 
אחד היתרונות בטיסה לברצלונה שבספרד היא שאין צורך להוציא עבורה ויזה מיוחדת. ברצלונה עצמה הינה בירת חבל קטלוניה, העיר השנייה בגודלה בספרד. תושבי המקום מדברים ספרדית וקטלאנית וכן רבים מהם דוברים אנגלית ברמה סבירה, כך שתוכלו להסתדר בה בקלות גם אם אינכם דברי ספרדית. בהיות ספרד חברה באיחוד האירופאי המטבע השולט בה הוא יורו. מזג האוויר בעיר משתנה בין העונות השונות עם חורף גשום וקצת יותר קר מישראל, ועם קיץ לח וחמים. התקופה המומלצת לחופשה בעיר היא בעונות המעבר בסתיו, בחודשים ספטמבר ואוקטובר, ובאביב בחודשים מרץ עד יוני. יש לציין כי באתר שלנו תיהנו מתחזית מעודכנת בברצלונה לימים הקרובים. לעיר מגיעים משדה התעופה אל פראט השוכן במרחק של כעשרה קילומטרים ממנה, בנסיעה עם מונית הארכת כחצי שעה, כאשר חבילות נופש רבות המוצעות על ידנו כוללת גם שירותי העברה למלון משדה התעופה. בברצלונה עצמה יש תחבורה ציבורית מצוינת הכוללת רכבת תחתית וקווי אוטובוס לתיירים. אם בחרתם במלון ביעד מרכזי תוכלו להגיע לאתרים רבים שבעיר ברגל.
 

הזמנת חבילת נופש בברצלונה

 
הזמנת חבילת נופש בברצלונה מוצעת בפשטות ונוחות ישירות דרך האתר המאובטח שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בבחירת חבילת נופש, צרו קשר עם מרכז ההזמנות של נופש אונליין בטלפון 072-2220002.