דילים לבוקרשט

דילים לבוקרשט

הצג רשימת יעדים לבחירה
* ניתן להזמין חדרים נוספים ו/או להוסיף תינוקות להזמנה לאחר חיפוש ובחירת המלון המבוקש.

דילים לבוקרשט

הצג רשימת יעדים לבחירה
* בחירת הרכב נוסעים בחבילת טוס וסע זמינה לאחר החיפוש.

דילים לבוקרשט

הצג רשימת יעדים לבחירה

כדאי להכיר: חבילות נופש ודילים זולים לבוקרשט


באתר המתקדם והמומלץ של נופש אונליין תיהנו ממבחר חבילות נופש ודילים זולים ליעדים מבוקשים ברחבי אירופה, מקפריסין ועד אמסטרדם. בין היתר מתפרסמים באתר חבילות נופש ודילים זולים לבוקרשט, בירתה של רומניה, שהפכה בשנים האחרונות ליעד מבוקש בקרב תיירים מכל רחבי העולם.

 
לצפיה בדילים לחצו כאן

דילים זולים לבוקרשט
 
באתר שלנו תיהנו בכל ימות השנה ממבחר דילים זולים לבוקרשט לרבות דילים לחנוכה וחגים נוספים. הדילים כוללים טיסות שכר וטיסות ישירות של הרגע האחרון, חבילות נופש עם טיסה ומלון ועוד מגוון שירותים נוספים במחירים אטרקטיביים, החל מהשכרת רכב ועד לביטוחים.
 
הכירו את בוקרשט
 
אם זו הפעם הראשונה שלכם בבוקרשט לפניכם רשימה של אטרקציות מומלצות ברחבי העיר:
 

  • מוזיאונים- בוקרשט מציעה למבקרים בה מבחר מוזיאונים מעניינים. בתור התחלה, אל תוותרו על המוזיאון הלאומי המפורסם לאומנות השוכן בארמון מפואר ומציג מעל לעשרת אלפים יצירות מכל התקופות של אמנים מכל רחבי העולם. כמו כן תוכלו לבקר במוזיאון קוטרצ'יני לאדריכלות ואומנות המציג עשרות אלפי פריטים ייחודיים של אמנות דקורטיבית ופלסטית, רהיטים, טקסטיל, כלי קרמיקה ועוד. בנוסף, למי שמתעניין בהיסטוריה של רומניה כדאי לבקר במוזיאון ההיסטורי הלאומי בו מוצגים ממצאים עוד מימי האדם הקדמון. וזו רק ההתחלה: בחופשתכם בעיר תוכלו גם להגיע למוזיאון האיכרים ולמוזיאון הכפר המתאים גם לילדים, או להגיע למוזיאון של ההיסטוריה היהודית המספר את סיפור יהדות רומניה.

  • פארקים וגנים- בבוקרשט תיהנו גם משפע של פארקים וגנים מטופחים, בראשם פארק רסטראו גדול המימדים, עם אגם בו ניתן לשוט בסירות ושפע מדשאות, צמחייה, פסלים ופינות חמד. כמו כן, במתחם נמצא אקווריום ימי גדול עם מגוון מרשים של דגה. אם אתם נופשים עם ילדים כדאי להגיע לפארק עדן שבתוך יער, המציע שלל מתקנים ופעילויות מאומגות ועד ירי בחץ וקשת, או פארק השעשועים Oraselu Copiilorעם מגוון מתקנים לילדם בכל גיל.

  • מבנים היסטוריים- אי אפשר לנפוש בבוקרשט מבלי לבקר באתרים ההיסטוריים שבעיר וסביבתה, כדוגמת ארמון הפרלמנט המכונה בית העם שנחשב לארמון השני בגודלו בעולם. כמו כן חייבים לבקר בטירת בראן המרשימה, הידועה כטירתו של דרקולה, השוכנת על צוק גבוה ומבודד מחוץ לעיר ושופעת ריהוט עתיק, סיפורים ואגדות.

  • בילוי וקניות- בוקרשט מפורסמת גם במגוון אפשרויות הבילוי שהיא מציעה כמו בתי קזינו, מרכזי קניות, שדרת הקניות ויקטוריה, מועדוני ריקודים יוקרתיים, ומגוון עשיר של מסעדות, בתי קפה ובארים.

 
הזמנת דילים זולים לבוקרשט 
 
הזמנת דילים זולים לבוקרשט מוצעת בקלות ישירות דרך האתר המאובטח והמתקדם שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות, קבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם מרכז ההזמנות של נופש אונליין בטלפון 072-2220002 או בדוא"ל info@nofeshonline.co.il.