חבילות נופש לבודפשט

חבילות נופש לבודפשט

הצג רשימת יעדים לבחירה
* ניתן להזמין חדרים נוספים ו/או להוסיף תינוקות להזמנה לאחר חיפוש ובחירת המלון המבוקש.

חבילות נופש לבודפשט

הצג רשימת יעדים לבחירה
* בחירת הרכב נוסעים בחבילת טוס וסע זמינה לאחר החיפוש.

חבילות נופש לבודפשט

הצג רשימת יעדים לבחירה

 

חבילות נופש לבודפשט בזול ועוד דרכים לחסוך בהוצאות הטיול


בודפשט בירת הונגריה שוכנת לאורך שתי גדות נהר הדנובה ומציעה למבקרים בה שפע של אתרים, אטרקציות ומקומות בילוי. בזכות מערך מקצועי עם שיתופי פעולה מקיפים מול חברןת תעופה וספקי תיירות, נופש אונליין מציעה לכם מגוון חבילות נופש לבודפשט בזול. את החבילות ניתן להזמין ישירות דרך אתר החברה, והן מוצעות לאורך כל השנה לרבות חבילות נופש לבודפשט ברגע האחרון.

טיפים לטיול לבודפשט יעיל וחסכוני


מלבד רכישת חבילות נופש זולות לבודפשט, ניתן לייעל את הנופש ולחסוך בהוצאות באמצעים הבאים:

  • המרת כסף - לא חייבים להמיר כסף בשדה התעופה. יש ברחבי העיר הרבה מקומות להחלפת כסף בעמלות שונות שניתן גם להתמקח עליהן. כמו כן קחו בחשבון שמרבית בתי העסק בהונגריה אינם משתמשים ביורו אלא במטבע המקומי הפורניט.

  • מסעדות - המסעדות בבודפשט זולות במיוחד וזוג יכול לסעוד צהרים במחיר של כשלושים ₪.

  • יש לדעת כי המחירים של מדרחוב VACI UTSA המתויר יקרים בשלושים אחוזים ממקומות אחרים בעיר. לכן עדיף לערוך קניות או לאכול במקומות אחרים.

  • קניות בזול - אם אתם רוצים ליהנות מקניות מאוד זולות קחו רכב וצאו מהעיר לעיירות סמוכות, שם גם תוכלו למצוא בגדים ונעלים במחירים דומים לישראל.

  • בניין הפרלמנט - אם אתם רוצים לחסוך מעצמכם תורים ארוכים ולהבטיח סיור באתר בשפה העברית, הזמינו מקום מראש דרך אתר האינטרנט של בנין הפרלמנט.

  • תחבורה ציבורית- למרות חזותה המיושנת התחבורה בבודפשט מאוד יעילה וכוללת רכבות, טראם, מטרו, רכבת חשמלית ואוטובוסים. כמו כן ניתן לרכוש כרטיס חופשי משולב לכל כלי התחבורה בעיר עבור שבעים ושתיים שעות.

  • אתרים ללא עלות - יש לא מעט אתרים בהונגריה ללא עלות כדוגמת האי מרגוט שבנהר הדנובה, בו מתקיים בקיץ מידי ערב מופע מזרקות מרשים.

  • בילויים - למי שרוצה להתערבב בסצנה המקומית כדאי להגיע לשדרה הסמוכה לרובע היהודי, המציעה חיי לילה סוערים ומפגש עם צעירי העיר.

  • במרחצאות סצ'אניי המפורסמים אל תתפתו להיכנס לטיפולי עיסוי שונים מכיוון שבתוך האתר אותם טיפולים מוצעים בחצי מחיר.

חבילת נופש זולות בבודפשט


הזמנת חבילת נופש לבודפשט זולות ומשתלמות מוצעת ישירות דרך האתר שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם חברת נופש אונליין בטלפון 072-2220002 או במייל info@nofeshonline.co.il.