בחופשה בסיציליה

בחופשה בסיציליה

הצג רשימת יעדים לבחירה
* ניתן להזמין חדרים נוספים ו/או להוסיף תינוקות להזמנה לאחר חיפוש ובחירת המלון המבוקש.

בחופשה בסיציליה

הצג רשימת יעדים לבחירה
* בחירת הרכב נוסעים בחבילת טוס וסע זמינה לאחר החיפוש.

בחופשה בסיציליה

הצג רשימת יעדים לבחירה

בחופשה בסיציליה

מזג אוויר בסיציליה

 

סיציליה נחשבת כאחד היעדים והמקומות המתויירים ביותר במדינת איטליה ואחד האיים הגדולים ביותר בים התיכון סיציליה ממוקמת בדום המדינה ומהווה מוקד ויעד נחשק המושך אליו תיירים ומבקרים רבים.

התרבות המיוחדת, ההיסטוריה העשירה, האוכל המצוין והמשובח, יופיו של הא, כל אלו ללא ספק תורמים לאווירה ולהרגשה והופכים את החופשה לאחת החופשות הקסומות והמיוחדות.

 

פרמטר לא פחות חשוב לחופשה המושלמת הוא ללא ספק מזג אוויר בסיציליה, האקלים בסיציליה הוא אקלים ים תיכוני ומזג האוויר בסיציליה הוא מזג אוויר מתון ונוח במרבית עונות השנה, מה שיאפשר לכם ליהנות מטיול נופש בסיציליה במשך כל השנה.

מזג אוויר בסיציליה מחולק לפי עונות השנה, כאשר בעונת האביב והקיץ (חודשים אפריל-ספטמבר) הטמפרטורות גבוהות ומזג אוויר בסיציליה בחודשים אלו הוא חם ולח אולם הלילות קרירים ונעימים בין 18-35 מעלות.

בעונות הסתיו (חודשים ספטמבר-נובמבר) הטמפרטורות נוחות ונעימות ואף קריר במקצת.

מזג אוויר בסיציליה בעונת החורף נחשב למזג אוויר יחסית נוח ומתון לעומת חלקה הצפוני של המדינה, ישנם ימים קרירים ואף יתכנו שלגים על פסגת הר הגעש אטנה.

 

כמו שנאמר ,האקלים בסיציליה הוא אקלים ים תיכוני ומזג האוויר בו הוא נוח ונעים,  כאשר העונה המומלצת ביותר לביקור בסיציליה היא בעונת האביב בין החודשים אפריל ועד לחודש אוקטובר, אשר בחודשים הללו מזג אוויר בסיציליה הוא אידיאלי ונוח לטיולים.

יתרה מכך, עונת האביב נחשבת לעונה מומלצת ביותר לחופשה באיטליה בכלל ולנופש בסיציליה בפרט, בשל העובדה שבעונת האביב יש פחות מבקרים מאשר בעונת הקיץ. 

אטרקציות בסיציליה שמומלץ לבקר בהם
שפע ומגוון האטרקציות שמציעה סיציליה הם ללא ספק מה שהופך אותה לאחד היעדים ומוקדי התיירות העיקריים והמבוקשים ביותר, כאשר מעבר למבנים ולמרכזים ההיסטוריים והתרבותיים שבה, מזדמנת לנו חוויה שונה ומגוונת וזאת אודות לשפע הנופים המרשימים והמרהיבים הקיימים בה.

האטרקציות בסיציליה הן שילוב מנצח בין העבר לבין ההווה, דבר שמאפשר ומזמן חופשה מהנה ונפלאה לכל המשפחה.

ישנו מגוון רחב של אטרקציות בסיציליה, כאשר הבולטות שבהן...

 

פלרמו – פלרמו עיר בירתה של האי סיציליה המהווה יעד מועדף בעבור מבקרים רבים וזאת בשל היותה עיר רב גונית אשר כל תחומיה משתלבים ומתמזגים לכדי ייחודיות ושלמות החל ממגוון התרבויות הרב, דרך ההיסטוריה העשירה הבאה לידי ביטוי ביצירות הרבות המצויות בה מתחומים ומתקופות שונות ועד לסמטאות ולכפרים ציוריים מרשימים ורבים.

 

הר הגעש אתנה – הוא אחד מהאטרקציות הבולטות והנחשקות ביותר בסיציליה,  הר הגעש אתנה הוא הר געש פעיל ואחד הגדולים והגבוהים ביותר ביבשת אירופה, והוא ממוקם במזרחה של האי סיציליה ומהוות יעד משיכה למרבית המבקרים שבוחרים בנופש בסיציליה.

הר הגעש אתנה ידוע בהתפרצויותיו הרבות אשר החלו בתחילת המאה ה-16, כאשר ההתפרצות האחרונה התרחשה ביולי 2014.

למרות התפרצויותיו החוזרות ונשנות של אתנה , אין כל מניעה מלהגיע אל אזור ההר בכל עונה מימות השנה וליהנות מהסיורים והאפשרויות הרבות שיש למקום להציע ומהנוף והמראות הפראיים....כאשר הדגש הוא, שלא מתאפשר עלייה וטיפוס ללוע ההר. 

 

טאורמינה -  הינה אחת מעיירות הנופש המתויירת והנחשקת ביותר בסיציליה, העיירה טאורמינה שוקקת באתרים רבים ובחופים מפנקים ויפים, הנופים בה הם מהמרהיבים והמשגעים בכל האזור כולו.

בנוסף לכך, בעיירה זו מתקיים אחד הפסטיבלים הגדולים והצבעוניים ביותר, כך שאם בחרתם לצאת בחודש ספטמבר לנופש בסיציליה בוודאי תזכו לבקר ולהתפאר מאופיו ויופיו של הפסטיבל.