הצג רשימת יעדים לבחירה
* ניתן להזמין חדרים נוספים ו/או להוסיף תינוקות להזמנה לאחר חיפוש ובחירת המלון המבוקש.
הצג רשימת יעדים לבחירה

פשוט למצוא דילים זולים לקרקוב

מחפשים דילים זולים לקרקוב? הגעתם למקום הנכון! נופש אונליין מעמידה לרשותכם אתר אינטרנט מתקדם ומאובטח הפועל בסנכרון מלא מול מערכות ההזמנות המובילות בעולם התיירות. לכן, עימנו תקבלו מידע עכשווי, מקצועי ומעודכן על דילים לקרקוב לרבות טיסות של הרגע האחרון, טיסות שכר, מבצעים והנחות בבתי המלון בעיר, ועוד.

 
קל למצוא ולהזמין דילים לקרקוב
 
כדי להזמין דילים לקרקוב פולין כל שעליכם לעשות הוא להיעזר במנוע החיפוש המשוכלל שלנו. מדובר במנוע חיפוש חדשני וידידותי למשתמש שבו רק צריך לבחור את היעד (קרקוב כמובן), את מספר הנוסעים, ואת תאריכי היציאה והחזרה. בתוך שניות ספורות תאתר לכם המערכת את ההצעות הטובות, המתאימות והמשתלמות ביותר, המוצגות החל מהדילים הזולים ועד ליקרים ביותר. בתוך כך, תוכלו  לקרוא פרטים על הטיסה, על בית המלון וכדומה ולבצע סינון נוסף בעזרת המערכת עד התאמה מושלמת לצרכיכם. לאחר שבחרתם את הדיל המבוקש ואת סוג החדר, רק נשאר להקליד את שמות הנוסעים ותאריכי הלידה כפי שמופיעים בדרכון, ולעבור לתשלום. בשלב זה הכדור עובר אל הספק שישלח לכם אישור על ההזמנה למייל.
 
יש לציין כי בכל עת ובכל שאלה עומד לרשותכם הצוות המקצועי של נופש און-ליין, עם המון ידע, ניסיון ורצון לעזור. כמו כן, המעוניינים יכולים בהחלט לבצע את ההזמנה כולה באופן טלפוני מול הסוכנים שלנו, אך קחו בחשבון כי ביצוע ההזמנה בטלפון כרוך בתשלום.
 
כמה מילים על קרקוב
 
קרקוב היא אחת הערים המרכזיות והשנייה בגדולה בפולין. יש לה היסטוריה מרתקת ורבת תהפוכות הניכרת היטב במבני העיר, אשר בניגוד לערים גדולות אחרות במדינה לא נחרבו כליל במלחמת העולם השנייה. העיר מונה כיום כ- 800 אלף תושבים ובסביבתה הקרובה מתגוררים עוד כמיליון איש. למעשה, היא מהווה כיום מרכז ראשון במעלה במדינה בכל הקשור להשכלה אקדמית וליצירה רוחנית ותרבותית, והדבר בהחלט ניכר במגוון המוזיאונים והגלריות, כמו גם באוכלוסייה הצעירה, ברוח התוססת ובאווירה הקוסמופוליטית.
 
למידע נוסף לחצו כאן
בקרקוב יש תחבורה ציבורית מפותחת וקל לנוע בה באוטובוסים ובקווי החשמלית. בעזרתם או בעזרת רכב שכור אפשר להגיע אל המונומנטים החשובים של העיר כמו ארמון מלכי פולין, קתדראלת ואוול, בזיליקת הבתולה מריה, והכיכר המרכזית של קרקוב. מעבר לכך, העיר מהווה נקודת מוצא מצוינת לקשת רחבה של יעדים מרכזיים כמו לוורשה ולשאר הערים הגדולות במדינה, וכמו כן רבים יוצאים עם רכבת מקרקוב לפראג, ברלין, בודפשט, אודסה וכדומה.
 
המעוניינים בסיוע בהזמנה און-ליין, או לבצע הזמנה באמצעות סוכן, מוזמנים לפנות אל המוקד שלנו בטלפון 072-2220002.