חופשה חלומית במלדיבים

חופשה חלומית במלדיבים

הצג רשימת יעדים לבחירה
* ניתן להזמין חדרים נוספים ו/או להוסיף תינוקות להזמנה לאחר חיפוש ובחירת המלון המבוקש.

חופשה חלומית במלדיבים

חופשה חלומית במלדיבים

הצג רשימת יעדים לבחירה

חופשה במלדיבים במחירים נוחים

 אם אתם חושבים על חופשה באיים במלדיבים בוודאי דמיינתם את עצמכם יושבים על חוף לבן מול מי הים הצלולים, ביד אחת הספר שאתם אוהבים וביד השנייה המשקה האהוב עליכם. אכן, קבוצת האיים שנמצאת מדרום מערב להודו מהווה יעד תיירות מושלם למי שמחפש שלווה, יופי מרהיב, וגם ריגושים ואטרקציות על הדרך. באתר של נופש אונליין תוכל למצוא חופשה במלדיביים מחירים שמתאימים לכיסכם וזאת במיטב הרזורטים והמלונות שיש לאיים להציע.

 
מה משפיע על העלויות של חופשה במלדיבים?
 
כאשר תבצעו על נופש במלדיבים השוואת מחירים תקבלו מספר תוצאות המדורגות באתר שלנו מהזולה ועד היקרה ביותר. המחירים משתנים על פי מספר קריטריונים כגון דירוג בית המלון, המוניטין שלו ושירותיו, וכן העונה בשנה, רמת התפוסה הצפויה וכדומה. בכל מקרה, למי שמחפש חופשה במלדיבים מחיר משתלם כדאי להזמין דרך האתר שלנו את כל החבילה עם טיסה, מלון והעברות, וזאת בהשוואה להזמנה של כל מרכיב בצורה נפרדת. מעבר לכך, העלויות של החופשה תלויות כמובן בתקציב שלכם ובבחירות שתעשו. כך לדוגמא, אם החלטתם לסעוד בחוץ תוכלו לבחור בין ארוחות במסעדות עממיות לבין מסעדות יוקרתיות המציעות סעודות גורמה משובחות – והמחיר בהתאם. כמו כן, מי שמעוניין לצאת לסיורים באיים דרך הסוכנות של בית המלון או סוכנות עצמאית, יוכל לבחור בין פעילויות פשוטות יחסית של מספר שעות, ועד ליום שלם של שייט בסירה לאורך האיים עם עצירות לשנרקול וצלילה.
 
מה אפשר לעשות במלדיבים?
 
קודם כל – להירגע! חופשה במלדיבים מחירים הם כנראה המקום הטוב ביותר בעולם להשאיר מאחור את הדאגות והטרדות, לשכב על החול או על כיסא הנוח שלכם, ולהעביר שעות של רביצה נינוחה מול המים הצלולים. יחד עם זאת, אפשר כמובן לתבל את החופשה בפעילויות מהנות, ואחת המרכזיות שבהן היא צלילה או שנרקול. האיים המלדיביים כוללים שוניות מרהיבות של אינספור בעלי חיים, אלמוגים וצמחייה ימית, לרבות דולפינים, צבי ים ענקיים ושלל דגים ססגוניים. המים הצלולים והחמימים מעניקים מצע נהדר – הן לבעלי החיים והן לצוללים, ולמי שיחליט לרדת מתחת לקו המים צפויה חוויה מדהימה. כמו כן כדאי בדוק בבית המלון או באתר הנופש לגבי הסיורים המוצעים, אשר חלקם גם יוצאים אל הכפרים האותנטיים שבהם מתגוררים המקומיים, והינם שונים מאוד באופיים מכפרי התיירות והנופש. 
 
לצפיה בדילים לחצו כאן
אם יש לכם עוד שאלות בנושאים אלו, אם תרצו לברר על דילים ליעדים נבחרים בעולם, ואם אתם מעוניינים בסיוע של סוכן בביצוע ההזמנה, פנו כעת אל נופש אונליין בטלפון 072-2220002.