נופש בפראג

נופש בפראג

הצג רשימת יעדים לבחירה
* ניתן להזמין חדרים נוספים ו/או להוסיף תינוקות להזמנה לאחר חיפוש ובחירת המלון המבוקש.

נופש בפראג

נופש בפראג

הצג רשימת יעדים לבחירה

מגוון חבילות נופש לפראג

פראג, בירת צ'כיה, הינה יעד תיירות מבוקש בכל ימות השנה בקרב תיירים מכל רחבי העולם. אם גם אתם מחפשים חבילת נופש זולה לפראג מומלץ שתבחנו את החבילות המוצעות באתר של חברת נופש אונליין, הכוללות בתי מלון מעולים במיקום מרכזי וטיסות ישירות ליעד. מהחבילות כל אחד יכול לבחור את הדילים המושלם עבורו בתאריכים המתאימים לו, העונים לצרכיו ורצונותיו ויאפשר לו להכיר את פראג על הצד הנוח והמשתלם ביותר.


להכיר את פראג

חבילות נופש לפראג יביאו אתכם לעיר קסומה עם מבנים מרהיבים, אתרים מעניינים, שפע של מקומות בילוי והיסטוריה מרתקת. העיר ששוכנת במרכז אירופה מהווה ערש תרבות לצ'כיה ומדינות רבות נוספות, וכונתה פריז של שנות העשרים. טיול ברחובות העיר יפגיש אתכם עם מטרופולין מרהיבה ביופייה בעלת רחובות ובניינים ציוריים, כיכרות וכנסיות עתיקות, בתי קפה נעימים ושפע של אתרים, הכוללים בין היתר:

העיר העתיקה והכיכר המרכזית שלה מהוות את ליבה של פראג, בהן מרוכזים במרחק הליכה מספר גדול של אתרים לרבות כנסיית טין, טיפוס על השעון האסטרולוגי, הפסל של הוס יאן ובניין העירייה העתיק.

מגדל האבוקה - סמוך לכיכר המרכזית ומכונה גם מגדל השריפה. בעבר תפקד כשער לעיר ולצידו שוכן בניין העירייה המרשים והייחודי שנבנה בסגנון ארט נבו.

הרובע היהודי - לאורך הדורות התקיימה בעיר קהילה יהודית פורייה ששכנה ברובע משלה. ברובע זה תוכלו לבקר עם כרטיס משולב אחד באתר זיכרון לקרבנות השואה, בית כנסת ובית קברות יהודי העתיק בעולם, ומוזיאון מעניין עם אוסף ייחודי של אומנות יהודית.

עוד שלל אתרים נוספים - ביניהם גשר קארל, מצודת פראג, שייט בנהר וולטאבה, כיכר ואצלב, המוזיאון הלאומי של פראג, מוזיאון קפקא ועוד.

להסתובב בפראג

פראג מאוד פשוטה ונוחה לתייר הישראלי, בהציעה תחבורה ציבורית מפותחת למרבית היעדים המרכזיים בעיר. התחבורה הציבורית כוללת רכבת תחתית, אוטובוסים, רכבת חשמלית ומוניות. כמו כן ניתן לרכוש בעיר כרטיס נסיעות משולב המאפשר להשתמש במגוון אמצעי תחבורה. מעבר לכך, בהיות מרבית האתרים מרוכזים בלב העיר, נופש בפראג מאפשר ליהנות משלל טיולים רגליים בין אם באתרים מוכרים או פשוט על ידי שוטטות ברחובותיה הקסומים של העיר.

חבילות נופש לפראג

הזמנת חבילת נופש זולה לפראג מוצעת ישירות דרך האתר שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם חברת נופש אונליין בטלפון 072-2220002 או במייל info@nofeshonline.co.il.