נופש בפראג

נופש בפראג

הצג רשימת יעדים לבחירה
* ניתן להזמין חדרים נוספים ו/או להוסיף תינוקות להזמנה לאחר חיפוש ובחירת המלון המבוקש.

נופש בפראג

נופש בפראג

הצג רשימת יעדים לבחירה

להזמין חבילות נופש לפראג ברגע האחרון

חשבתם שאתם לא נוסעים הקיץ לשום מקום? ברגע האחרון התפנו לכם כמה ימים? התעוררתם עם דחף ספונטאני לנסוע לפראג באמצע החורף או בחופשת הפסח? עם חברת נופש אונליין תיהנו ממגוון דילים וחבילות נופש ברגע האחרון למגוון יעדים מבוקשים בעולם, לרבות חבילות נופש ברגע האחרון לפראג.

חבילה ברגע האחרון

באתר של חברתנו תמצאו מגוון רחב של חבילות נופש לפראג ברגע האחרון. מדובר בחבילות שמקורן בביטולים של הזמנות לפני הטיסה או בתאריכים שיש עדיין עבורם טיסות ובתי מלון פנויים. דילים אלו מוצעים על ידינו עבור מחירים משתלמים במיוחד ההופכים את החופשה לכדאית מתמיד. מה שנותר לכם לעשות הוא לבחור בחבילה המתאימה לכם, לארוז מוודה ולצאת לדרך. בזמן שנותר לכם אתם מוזמנים לקרוא כמה עבודות על פראג שיסייעו בטיולכם בעיר קסומה וייחודית זו.

מידע על פראג


מה לארוז - לפני שאתם מתחילים לארוז מזוודה בררו מהו מזג האוויר הצפוי בימים בהם אתם מבלים בעיר. כך למשל, פראג בקיץ מאופיינת במזג אוויר חם ולח אך גם יכולים להיות ימים גשומים. בסתיו ובאביב מזג האוויר בפראג הינו נעים, קריר עד חמים אך גשום. ואילו בחורף מושלג וקר מאוד בפראג אך כל המקומות הסגורים מוסקים היטב וחמימים.

מטבע - למרות היותה חברה באיגוד האירופאי, בפראג מעדיפים להשתמש במטבע המקומי הקורונה. כרטיסי אשראי וכסף מזומן בסכומים גדולים עדיף לשמור קרוב לגוף בחגורת כסף או בכיס עמוק ובטוח, או כמובן להשאירם בכספת של המלון.

תחבורה - פראג היא עיר נהדרת לסיורים רגליים מכיוון שמרבית האתרים מרוכזים אחד ליד השני. בנוסף לכך, בעיר תחבורה ציבורית מעולה הכוללת אוטובוסים, מטרו, רכבות ורכבת חשמלית שניתן לרכוש עבורם כרטיס משולב.

להכיר את העיר - אם זו הפעם הראשונה שלכם בפראג ולא היה לכם זמן להכירה מראש, כדי להצטייד בספר טיולים טוב ובמפה מפורטת. כמו כן, בגלל שאתם עומדים ללכת הרבה, דאגו להגיע עם נעליים מאוד נוחות להליכה.

חבילת נופש לפראג ברגע האחרון


הזמנת חבילת נופש לפראג ברגע האחרון מוצעת ישירות דרך האתר שלנו. בנוסף, לביצוע הזמנות, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם חברת נופש אונליין בטלפון 072-2220002 או במייל info@nofeshonline.co.il.