דילים מושלמים לשנה החדשה

דילים מושלמים לשנה החדשה

הצג רשימת יעדים לבחירה
* ניתן להזמין חדרים נוספים ו/או להוסיף תינוקות להזמנה לאחר חיפוש ובחירת המלון המבוקש.

דילים מושלמים לשנה החדשה

הצג רשימת יעדים לבחירה
* בחירת הרכב נוסעים בחבילת טוס וסע זמינה לאחר החיפוש.

דילים מושלמים לשנה החדשה

הצג רשימת יעדים לבחירה

דילים מושלמים לשנה החדשה

 

נופש בסילבסטר בחו"ל - לבילוי בלתי נשכח

אם נודה על האמת, חגיגות הסילבסטר בארץ הן חביבות אך כלל לא מתקרבות לשמחת החג השורה במדינות שונות אירופה. באתר של חברת נופש אונליין תיהנו משלל חבילות נופש בסילבסטר בערים המבוקשות ביותר ביבשת. הערים מתקשטות לקראת המאורע ומציעות שלל דרכים לבלות ולחגוג את תחילת השנה האזרחית החדשה.

מגוון יעדים לחגיגות בסילבסטר

נופש בסילבסטר בחו"ל יכול להיות במגוון יעדים וערים ברחבי אירופה כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

- אמסטרדם - חגיגות הסילבסטר באמסטרדם מתמקדות בכיכר המוזיאונים עם אירוע המוני הכולל הופעות, מסיבות ריקודים, דוכנים וכמובן זיקוקים. מי שרוצה חגיגה פחות המונית יכול להגיע לשכונת Magere Brug ומשם להמשיך לאחד מהמועדונים בעיר.

פראג - נופש בסילבסטר בפראג כולל שיגור של אלפי זיקוקים הנצפים מכל מקום ברחבי העיר. זאת לצד מסיבות רחוב פרועות בכיכר העיר העתיקה, בכיכר ואצלב ובגשר קארל. לחובבי המועדונים מומלץ להגיע ל- Karlovy Lázněהנחשב למועדון הריקודים הגדול ביבשת.

- לונדון – הבירה האנגלית מציעה בסילבסטר אלפי חגיגות, אירועים ומסיבות, לצד מופע זיקוקים מרשים בלונדון איי, או מופע המוקרן על מסכי ענק בכיכר טרפלגר. כמו כן, בפאב הסירה Tattershall Castle שעל גדות התמזה תיהנו ממסיבה פרועה וגם מתצפית מעולה על הזיקוקים.

- ברצלונה - בעיר הספרדית תוכלו לבלות במסיבה פתוחה והמונית בשדרות מריה כריסטינה הכוללת מופע אורות וזיקוקים ממושך. כמו כן, לפי מיטב המסורת הספרדית תחולק לכם שקית עם שנים עשר ענבים, אותם יש לאכול בעת הספירה לאחור כסמל לשנים עשר חודשי השנה שעברה. בנוסף לכך המועדונים בעיר מציעים שלל מסיבות תוססות ועליזות.

- ברלין - בברלין מתקיים באחר הצהרים שביום הסילבסטר מרוץ המוני עם מאות משתתפים, מבוגרים וילדים, חלקם מחופשים, הזוכים בסיומו לסופגנית חג מסורתית. בהמשך כדאי שתגיעו למסיבה ענקית בחינם, במתחם של שני ק"מ משער ברנדבורג ועד לרחוב 17 ביוני. המסיבה כוללת מופע זיקוקים, מסכי לייזר, מיצגים, הופעות ודוכני אוכל.

נופש בסליבסטר בחול

הזמנת נופש בסילבסטר בחול לשלל יעדים מבוקשים באירופה, מוצעת ישירות דרך האתר המאובטח שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם חברת נופש אונליין בטלפון 072-2220002 או במייל info@nofeshonline.co.il.