נופש אונליין - אותה חופשה פחות כסף

נופש אונליין - אותה חופשה פחות כסף

הצג רשימת יעדים לבחירה
* ניתן להזמין חדרים נוספים ו/או להוסיף תינוקות להזמנה לאחר חיפוש ובחירת המלון המבוקש.

נופש אונליין - אותה חופשה פחות כסף

הצג רשימת יעדים לבחירה
* בחירת הרכב נוסעים בחבילת טוס וסע זמינה לאחר החיפוש.

נופש אונליין - אותה חופשה פחות כסף

הצג רשימת יעדים לבחירה

נופש אונליין - אותה חופשה פחות כסף

חבילת נופש לברלין בזול

 

ברלין היא מיעדי הנופש המבוקשים בעולם בכל ימות השנה, בהיותה עיר יפה, צעירה ותוססת, בירת התרבות, האומנות והבילוי של מרכז אירופה. עם חברת נופש אונליין תיהנו ממגוון עשיר ואיכותי של חבילות נופש לברלין במחירים זולים ועם מלונות מומלצים במקומות מרכזיים. באתר של החברה תמצאו מגוון חבילות לעיר הבירה של גרמניה, לרבות חבילות נופש לברלין ברגע האחרון.

מספקים לכם חבילות נופש זולות

היכולת של חברתנו לספק חבילות נופש לברלין בזול מבוססת על הכרות מעמיקה עם יעד זה לצד סטנדרטים גבוהים של מקצועיות, כולל שיתופי פעולה עם מבחר חברות תעופה ועם ספקי תיירות מובילים. כל זאת בנוסף מערכת מידע מתקדמת המתעדכנת סביב השעון אודות דילים וחבילות נופש כדאיות בברלין וביעדים אחרים באירופה ובעולם, מאמסטרדם ועד ברצלונה.

לחסוך בהוצאות הנופש בברלין

מלבד חבילת נופש זולה לברלין, אתם גם מבקשים לחסוך בהוצאות הנופש עצמו, מובאות לפניכם מספר עצות שכדאי להכיר:

- אתרים ואטרקציות - בברלין יש בכל ימות השנה שלל אטרקציות ואתרים, ורבים מהם אינם כרוכים בתשלום או שדורשים מחיר סמלי בלבד. כך למשל תוכלו לבקר בחינם בפארק טירגארדן ובגנים היפים של ארמון שרלונטבורג. כמו כן תוכלו להיכנס ללא תשלום לבניין הרייכסטאג עם כיפת הזכוכית המפורסמת שלו. בנוסף כדאי לברר אודות תאריכים בהם ניתן להיכנס בחינם למוזיאונים שונים בעיר. לעיתים קרובות סטודנטים, ילדים ופנסיונרים זוכים בהנחה משמעותית. מעבר לכך ניתן לרכוש כרטיס ברלין פס מראש דרך האינטרנט, המעניק כניסה בחינם לשפע של אתרים ואטרקציות כדוגמת המוזיאון היהודי, מוזיאון בודה, עלייה על אוטובוס תיור שייט בנהר שפרה ועוד.
- אוכל - ניתן לחסוך בהוצאות על ידי רכישת מצרכי מזון בסופרמרקט ולקיחתם לפיקניק באחד מהגנים והפארקים בעיר. כמו כן כדאי להתרחק ממסעדות תיירים במרכז ברלין ומנגד לחפש באינטרנט מסעדות עממיות אתניות זולות, לבדוק אודות ארוחות עסקיות משתלמות, לחפש מסעדות המציעות ארוחות עסקיות, או ליהנות מדוכני האוכל השונים הפזורים ברחבי העיר כדוגמת נקניקיות בלחמנייה או קבב טורקי.
- תחבורה ציבורית - בברלין תחבורה ציבורית מעולה ולא יקרה וניתן לרכוש עבורה כרטיס משולב.

חבילת נופש זולות בברלין

הזמנת חבילת נופש זולה בברלין מוצעת ישירות דרך האתר המתקדם שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם חברת נופש אונליין בטלפון 072-2220002 או במייל info@nofeshonline.co.il.