חופשה ברומא

חופשה ברומא

הצג רשימת יעדים לבחירה
* ניתן להזמין חדרים נוספים ו/או להוסיף תינוקות להזמנה לאחר חיפוש ובחירת המלון המבוקש.

חופשה ברומא

חופשה ברומא

הצג רשימת יעדים לבחירה

מסעדות ברומא

 

טיסה לרומא הוזמנה, כל המזוודות מוכנות, בדיקת מזג האוויר ברומא... מעולה! עכשיו רק נשאר לבדוק, מה אוכלים?!

 

את האתרים הנהדרים של רומא אין כמעט אדם שלא מכיר. הקולוסאום, הוותיקן והפיאצה נבונה הם כמה מהמקומות המפורסמים ביותר בעולם שהמשותף לכולם הוא נוכחותם בעיר הבירה של איטליה. יחד עם זאת, רומא מציעה גם הרבה יותר לתייר, כשאחד הדברים הבולטים ביותר הוא האוכל האיטלקי.

 

נופש ברומא וטעימה במסעדות יוקרה
 

הדבר הראשון שעולה לראש כשמדברים על איטליה הוא ללא ספק האוכל המקומי, ורומא אינה שונה בכך. ברומא תמצאו כמה מהמסעדות הטובות ביותר בארץ המגף, כשלצד מסעדות יוקרתיות תוכלו גם להתארח במסעדות פועלים. בין מסעדות היוקרה אותן ניתן למצוא ברומא בולטת אחת מעל כולם, מסעדת לה-רוזאטה. מדובר במסעדת פירות ים ודגים מצוינת שמציעה מגוון רחב של מאכלים מן הים, כולם איכותיים ובעלי הגשה יוצאת דופן, כשייחוד נוסף בו מתגאה המסעדה הוא היותה משקיפה על הקולוסאום. מסעדת יוקרה נוספת שחובה לצין היא הלה-טרסה, מסעדה שמיקומה הוא בקומה העליונה של מלון עדן ומשם ניתן לחזות בנוף הרומאי הנהדר. כמובן שלצד הנוף גם הטעמים של כל מנה הינם נהדרים, כיאה למסעדה בעלת כוכב מישלן. אם אתם לא כל כך בעניין של בשר, דגים ופירות ים, חבילות נופש לרומא יאפשרו לכם גם לבלות בכמה מסעדות צמחוניות נהדרות, כשהטובה ביותר היא ככל הנראה מסעדת מרגוטה, שם יציעו לכם מגוון עשיר של אוכל מבלי שתצטרכו לשלם עבורו יותר מדי.

 

הפיצריות המובילות של רומא
 

אך עם כל הכבוד למסעדות היוקרה ולהיצע הצמחוני ברומא, נושאות הדגל בכל הקשור לאוכל איטלקי הן כמובן הפיצריות. הפיצרייה הבולטת ביותר וזו בלעדיה דילים לרומא לא ייראו אותו הדבר היא הפיצרייה Sforno, הפיצרייה הטובה ביותר בבירת איטליה. את שמה עשתה הפיצרייה בעיקר בזכות הבצק הדקיק והפריך שלה, כשעל כל פיצה אותה תרצו לרכוש תוכלו להוסיף תוספות מיוחדות שיפוזרו על הפיצה שלכם בנדיבות. נופש ברומא ודאי יוביל אתכם גם אל פיצריית Panattoni, פיצה השוכנת בלב ליבה של רומא בו המלצרים לא נחים לרגע על מנת להשביע את רעבונם של הלקוחות הרבים. עוד פיצרייה מיוחדת הינה פיצריית Da Remo, פיצרייה דקיקה ופריכה, בדיוק כמו שפיצה איטלקית צריכה להיות, כאשר הפיצות הטעימות ביותר במקום הן דווקא אלה הפשוטות ביותר, ללא שום תוספות מיותרות מעליהן.